Case studies

Rocznie w LifeTube realizujemy kilkaset projektów i kampanii z udziałem youtuberów. W ciągu roku przeprowadzamy prawie 4 dziennie (średnio). Jeśli nie znalazłeś na stronie interesującego Cię przykładu, napisz: wspolpraca@lifetube.pl – chętnie podzielimy się case studies z dowolnej branży.

Filtruj
Tagi
akcje specjalne
auto-moto
beauty/make-up
CSR/NGO/kampanie społ.
gameplay
gaming
gry/sprzęt/technologie
historia
influencer marketing
jedzenie/napoje/alkohole
kanał własny marki
konkursy
konsole
lokowanie
lokowanie produktu
media/TV/serwisy
miejsca/eventy/imprezy
nauki ścisłe
odcinki dedykowane
prod. gosp. dom./ chemia
psychologia
technologie
usługi
wsp. długoterminowe
zdrowie i uroda
Promocja wytrzymałych taśm 3M VHB
Jak wypromować taśmę, przeznaczoną do zastosowań profesjonalnych? Wystarczy przeprowadzić wiarygodny test wytrzymałości przy udziale najbardziej naukowego kanału na YouTube - SciFun!
Wirtualny spacer bo biurze klienta
Kampania dotarcia do tematycznie sprofilowanej grupy docelowej z informacją o konkursie Office Superstar, w którym nagrodzone zostanie najlepsze biuro w Polsce.
Walka z rakiem
Łukasz Jakóbiak we współpracy z fundacją Alivia, przeprowadził wywiad z panią Dorotą, której udało się wygrać z rakiem.
Gordon’s Na Pełnej – miniserial dla marki alkoholu
“A może by tak?” czyli nietypowa premiera nowego ginu Gordon’s i odświeżenie wizerunku marki w pięcioodcinkowym miniserialu youtuberów z kanału Na Pełnej!
Fintechy wkraczają na YouTube!
Czy branża fintechów jest gotowa na współpracę z influencerami? Bo twórcy z LifeTube zdecydowanie są gotowi na fintech!
Hey Mercedes! 3 twórców dla marki premium
Kampania “Hey Mercedes” podkreśla osobisty charakter samochodu i promuje launch nowego modelu marki Mercedes-Benz.
Internet przechodzi do Play
Największa kampania z influencerami na polskim rynku!
Fundusze Europejskie dla Mazowsza na YT!
Siedmiu rozpoznawalnych twórców wprowadziło temat Funduszy Europejskich dla Mazowsza na YouTube!
Xiaomi i popularni influencerzy
12 influencerów z LifeTube i Gamellon, ponad 3,5 miliona organicznych wyświetleń, aż 96% pozytywnych reakcji i jedna marka - Xiaomi.

RAPORT

„6 kategorii 11 000 różnic”

NAJWIĘKSZA ANALIZA polskiego youtube’a

11 511
przeanalizowanych wideo

6 kategorii youtuberów
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
104 strony

Pobierz
Pobierz raport
Raport

Influencer marketing na YouTube

Największa analiza wideo polskich twórców

11 151 przeanalizowanych wideo
6 kategorii YouTube
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
106 stron

Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu. Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu.

OK