Case studies

Rocznie w LifeTube realizujemy kilkaset projektów i kampanii z udziałem youtuberów. W ciągu roku przeprowadzamy prawie 4 dziennie (średnio). Jeśli nie znalazłeś na stronie interesującego Cię przykładu, napisz: wspolpraca@lifetube.pl – chętnie podzielimy się case studies z dowolnej branży.

Filtruj
Tagi
akcje specjalne
auto-moto
beauty/make-up
CSR/NGO/kampanie społ.
gameplay
gaming
gry/sprzęt/technologie
historia
influencer marketing
jedzenie/napoje/alkohole
kanał własny marki
konkursy
konsole
lokowanie
lokowanie produktu
media/TV/serwisy
miejsca/eventy/imprezy
nauki ścisłe
odcinki dedykowane
prod. gosp. dom./ chemia
psychologia
technologie
usługi
wsp. długoterminowe
zdrowie i uroda
ASUS ROG Phone – premiera telefonu gamingowego
Promocja sprzętu dla graczy wymaga całkowitego braku kompromisu. I odpowiedniego testera. 
Promocja aplikacji mobilnej Raiffeisen Polbank
Co wyjdzie z połączenia nauki gwary śląskiej i życia w mieście? Doskonała kampania reklamowa aplikacji mobilnej Raiffeisen Polbank!
Promocja wytrzymałych taśm 3M VHB
Jak wypromować taśmę, przeznaczoną do zastosowań profesjonalnych? Wystarczy przeprowadzić wiarygodny test wytrzymałości przy udziale najbardziej naukowego kanału na YouTube - SciFun!
Wirtualny spacer bo biurze klienta
Kampania dotarcia do tematycznie sprofilowanej grupy docelowej z informacją o konkursie Office Superstar, w którym nagrodzone zostanie najlepsze biuro w Polsce.
Walka z rakiem
Łukasz Jakóbiak we współpracy z fundacją Alivia, przeprowadził wywiad z panią Dorotą, której udało się wygrać z rakiem.
Gordon’s Na Pełnej – miniserial dla marki alkoholu
“A może by tak?” czyli nietypowa premiera nowego ginu Gordon’s i odświeżenie wizerunku marki w pięcioodcinkowym miniserialu youtuberów z kanału Na Pełnej!
Fintechy wkraczają na YouTube!
Czy branża fintechów jest gotowa na współpracę z influencerami? Bo twórcy z LifeTube zdecydowanie są gotowi na fintech!
Hey Mercedes! 3 twórców dla marki premium
Kampania “Hey Mercedes” podkreśla osobisty charakter samochodu i promuje launch nowego modelu marki Mercedes-Benz.
Internet przechodzi do Play
Największa kampania z influencerami na polskim rynku!

RAPORT

„6 kategorii 11 000 różnic”

NAJWIĘKSZA ANALIZA polskiego youtube’a

11 511
przeanalizowanych wideo

6 kategorii youtuberów
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
104 strony

Pobierz
Pobierz raport
Raport

Influencer marketing na YouTube

Największa analiza wideo polskich twórców

11 151 przeanalizowanych wideo
6 kategorii YouTube
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
106 stron

Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu. Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu.

OK