Case studies

Rocznie w LifeTube realizujemy kilkaset projektów i kampanii z udziałem youtuberów. W ciągu roku przeprowadzamy prawie 4 dziennie (średnio). Jeśli nie znalazłeś na stronie interesującego Cię przykładu, napisz: [email protected] – chętnie podzielimy się case studies z dowolnej branży.

Filtruj
Tagi
akcje specjalne
alerajza
auto-moto
babcia
beataborucka
beauty
beauty/make-up
challenge
CSR/NGO/kampanie społ.
cwiczenia
dołączenie do sieci
e-commerce
ecommerce
edukacja
eksperymenty
fit
fitness
gameplay
gameplayer
gry/sprzęt/technologie
historia
hobby i kanały tematyczne
influencer
influencer marketing
jedzenie/napoje/alkohole
kanał własny marki
kanały edukacyjne
konkursy
lifestyle
lifetube
lokowanie
lokowanie produktu
madrababcia
matematyka
mcn
media/TV/serwisy
miejsca/eventy/imprezy
nauka
nauki ścisłe
odcinki dedykowane
paulinasobon
performance marketing
pielęgnacja
prelegent/show man
prod. gosp. dom./ chemia
psychologia
rodzicielstwo
rozrywka
siecpartnerska
silvergeneration
silverinfluencer
srebrnyinfluencer
statystyka
szkoła
technologie
trampoliny
trening
twórcy
usługi
vlogi
waksy
wsp. długoterminowe
youtube
youtuber
zarobki
zdrowie i uroda
Edukacja na temat oferty produktów BIO
Jak zdrowo jeść? Po jakie ekologiczne produkty powinniśmy sięgać? I gdzie ich szukać? Malwina z Baku Family odpowiada!
Jakie ROI generują influencerzy? (pomiar przez UTM)
Wideorecenzja na YouTube jako wsparcie dla e-commerce
Ola Żuraw dla Golden Bow Solutions
Połączenie klasycznych działań pro-sprzedażowych z projektami wizerunkowymi.
T-Mobile x Remigiusz Maciaszek
Podcast, w którym lokowaniem produktu nie zostało zrealizowane w typowy sposób.
Ostatnie drzewo
Cyfrowa kopia Puszczy Białowieskiej. Od tej chwili każdy, nie wychodząc z domu, może odwiedzić Puszczę Białowieską i zakochać się w jej grądach, borach, bagnach, strumykach, stawach.
ASUS ROG Phone – premiera telefonu gamingowego
Promocja sprzętu dla graczy wymaga całkowitego braku kompromisu. I odpowiedniego testera. 
Promocja aplikacji mobilnej Raiffeisen Polbank
Co wyjdzie z połączenia nauki gwary śląskiej i życia w mieście? Doskonała kampania reklamowa aplikacji mobilnej Raiffeisen Polbank!
Promocja wytrzymałych taśm 3M VHB
Jak wypromować taśmę, przeznaczoną do zastosowań profesjonalnych? Wystarczy przeprowadzić wiarygodny test wytrzymałości przy udziale najbardziej naukowego kanału na YouTube - SciFun!
Wirtualny spacer bo biurze klienta
Kampania dotarcia do tematycznie sprofilowanej grupy docelowej z informacją o konkursie Office Superstar, w którym nagrodzone zostanie najlepsze biuro w Polsce.

RAPORT

„6 kategorii 11 000 różnic”

NAJWIĘKSZA ANALIZA polskiego youtube’a

11 511
przeanalizowanych wideo

6 kategorii youtuberów
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
104 strony

Pobierz
Pobierz raport
Raport

Influencer marketing na YouTube

Największa analiza wideo polskich twórców

11 151 przeanalizowanych wideo
6 kategorii YouTube
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
106 stron

Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu. Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu.

OK