Dobry Chrup - Dobry Dzień z Lajkonikiem
“Dobry Chrup - Dobry Dzień” to hasło przewodnie kampanii realizowanej dla marki Lajkonik, która miała za zadanie promować nowe, pyszne i pożywne krakersy “Dobry Chrup”.
Do kampanii "Dobry Chrup - Dobry Dzień" zaangażowaliśmy twórczynię Emiflesh, która w swoim lifestylowym contencie umieściła produkt, budując jego wizerunek jako idealnej przekąski na przerwę w ciągu dnia.
Cel kampanii:
Celem współpracy marki Lajkonik z lifestylową twórczynią Emiflesh było zbudowanie wizerunku nowych krakersów “Dobry chrup” jako idealnej przekąski na przerwę. Kampania miała pokazać, że nowy produkt pozwala cieszyć się dniem, niezależnie od tego gdzie jesteś i co robisz. Pożywny “Dobry chrup” inspiruje do działania, a możliwość delektowania się każdym chrupnięciem zachęca do przeżywania każdej chwili.
Idea:
“Dobry Chrup” to krakersy, które ze względu na swoje benefity idealnie sprawdzają się jako chrupiąca przerwa w ciągu dnia. Twórczyni miała w swoich działaniach nawiązać do 4 okazji konsumpcyjnych: przerwa, on the go, relaks, drugie śniadanie. Pokazanie produktu w różnych sytuacjach miało pokazać, że krakersy od Lajkonika to idealne rozwiązanie, niezależnie od momentu dnia.
Realizacja:
W życiu Emiflesh nie ma miejsca na nudę. Twórczyni jest bardzo energiczna, a każdy jej dzień wypełniony jest wieloma aktywnościami. W stworzonej Rolce pokazała przykładowy dzień ze swojego życia, a produkt został naturalnie wpleciony w całą fabułę. Aby zmaksymalizować ekspozycję produktu, wykorzystując różne punkty styku z fanami, Emiflesh stworzyła również karuzelę ze zdjęć, które zostały zrobione podczas pikniku. Obydwie publikacje nawiązywały do hasła przewodniego: “Dobry Chrup - Dobry Dzień”.
Efekty:
Kampania spełniła cel wizerunkowy. Zbudowała postrzeganie produktu jako idealnej przekąski, po którą można sięgnąć o każdej porze dnia.
Chcesz podjąć z nami współpracę?
Jeżeli chcesz dołączyć do naszej sieci lub podjąć współpracę z danym twórcą – wystarczy, że napiszesz do nas wiadomość!