Lifetube dla marek

Tworzymy skutecznie kampanie influencer marketingowe, które przynoszą efekty. Współpracujemy ze sprawdzonymi i wiarygodnymi twórcami, którzy pomogą Twojej marce wygenerować zyski, a także zbudować rozpoznawalność na rynku.

Dlaczego Lifetube?

Pomożemy Ci osiągnąć cele biznesowe Twojej marki.

Współpraca z największymi influencerami

Współpracujemy ze sprawdzonymi, zweryfikowanymi twórcami o dobrej reputacji i wiarygodnych zasięgach. W naszej bazie posiadamy ponad 1500 twórców, a ponad 120 z nich współpracuje z nami na wyłączność.

Kampanie nastawione na efekty

Podchodzimy indywidualnie do potrzeb każdego klienta. Skupiamy się na maksymalizacji korzyści z kampanii influencer marketingowych. Pomagamy realizować cele biznesowe i osiągać satysfakcjonujące wyniki.

Kompleksowa obsługa

Dzięki naszemu działowi Creative Lab tworzymy od podstaw nawet najbardziej skomplikowane i rozbudowane kampanie. Gwarantujemy szybki i sprawny proces współpracy – od tworzenia briefu po raport końcowy.

Dlaczego warto z nami współpracować?

01
Oferujemy kompleksową obsługę z zakresu influencer marketingu. Zajmujemy się wszystkim – od tworzenia koncepcji kreatywnej i strategii po dobór twórców do współpracy, realizację, mierzenie efektywności i raportowanie. Wspieramy naszych klientów na każdym etapie realizacji i doradzamy najlepsze rozwiązania dla danego biznesu.
02
Mamy największe doświadczenie na rynku. Rocznie realizujemy około 2500 współprac na linii
marka-influencer dla ponad 600 klientów. Projektujemy kampanie dopasowane do potrzeb i budżetu naszych klientów – od jednorazowych lokowań produktów po multiplatformowe kampanie z udziałem wielu twórców jednocześnie.
03
Współpracujemy z najlepszymi influencerami w Polsce. Weryfikujemy i sprawdzamy wiarygodność każdego twórcy, którego rekomendujemy do współpracy. Dzięki szerokiej bazie kontaktów jesteśmy w stanie idealnie dopasować influencera do danego produktu czy usługi.
04
Budujemy strategie w oparciu o unikatowe dane. Posiadamy autorskie narzędzia umożliwiające nam weryfikację rynku oraz tworzenie kampanii, które interesują widzów i generują duże zasięgi.

Zaufali nam

To tylko kilka z setek firm, które zdecydowały się z nami współpracować.

Nagrody

Nasze kampanie niejednokrotnie zostały docenione nagrodami i wyróżnieniami w konkursach branżowych.

FAQ

Najczęściej zadawane pytania.

Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie. Wszystko zależy od oczekiwanych efektów, zasięgu, rodzaju świadczeń czy kategorii tematycznej. Staramy się odwrócić ten sposób myślenia i dopasowujemy ofertę do konkretnego briefu i budżetu, którym klient dysponuje. Należy jednak pamiętać, że influencerzy to profesjonalni twórcy, którzy pobierają wynagrodzenie adekwatne do oferowanych efektów. O ile nadal influencer marketing jest kanałem, gdzie jesteśmy w stanie wykorzystać budżet dużo bardziej efektywnie niż na przykład w telewizji, to na pewno nie powinniśmy myśleć o nim jak o tanim medium.

Każda kampania jest inna (uwierzcie nam – zrealizowaliśmy ich 2300 w zeszłym roku ;)), tak jak potrzeby naszych klientów. Do każdej realizacji staramy się więc podchodzić indywidualnie. Istnieje jednak jeden element, który łączy je wszystkie – dobry i kompletny brief! Jeżeli już na samym początku otrzymamy wszystkie informacje od klienta, poznając jego potrzeby czy efekt, który chce osiągnąć, to mamy już połowę sukcesu.

Zajmujemy się każdym elementem, który w jakikolwiek sposób jest związany z influencer marketingiem, a przede wszystkim: realizujemy kampanie marketingowe na największych platformach społecznościowych, reprezentujemy topowych twórców internetowych, przygotowujemy koncepty kreatywne i kreacje, budujemy społeczności na kanałach naszych klientów oraz wspólnie z influencerami tworzymy wartościowe treści.

Wystarczy, że odezwiesz się do nas na wspolpraca@lifetube.pl i powiesz, jakie są Twoje potrzeby. My zajmiemy się już całą resztą :)

Influencer marketing pozwala na dotarcie do klientów w szybszy i bardziej autentyczny sposób niż klasyczne reklamy. Jedną z największych zalet jest bezpośrednie dotarcie do konkretnej grupy docelowej. Społeczność, którą budują twórcy i która ich otacza zwykle stanowią ludzie o tych samych zainteresowaniach i pasjach, więc w łatwy sposób możemy trafić z naszym komunikatem do osób, które będą nim zainteresowane.

Influencer marketing jako kanał komunikacji należy do świata digitalu, więc ma wszystkie „digitalowe” przewagi nad komunikacją ATL.

Należą do nich chociażby mierzalność czy możliwość szybkiego wyciągania wniosków z efektów i optymalizacji. Współpraca z influencerami ma też jednak przewagę nad innymi formami komunikacji w digitalu – między innymi ze względu na fakt pracy z twórcami, którzy zapewniają autentyczność i indywidualne podejście do swoich odbiorców, a przede wszystkim cieszą się zaufaniem swoich społeczności. Nasze dane pokazują, że kampanie z influencerami przynoszą nawet 6x lepsze efekty od innych działań digitalowych przy 3,5x mniejszych nakładach.

Twórcy internetowi działają w coraz większej liczbie branż i nisz. Doszliśmy do momentu, kiedy właściwie trudno jest znaleźć kategorię, w której nie sprawdzi się influencer marketing. Owszem, niektóre kategorie, takie jak np. beauty, motoryzacja, DYI, finanse, lifestyle czy gaming są liczniej reprezentowane niż inne. Jednak w prawie każdym obszarze, w którym działają liderzy opinii skupiający wokół siebie społeczność obserwatorów, istnieje okazja do promowania marek. Influencerzy rolniczy? Są. Twórcy-językoznawcy? Proszę bardzo. Należy jednak pamiętać, żeby zarówno reklamowany produkt, jak i jego komunikacja były dopasowane do odbiorców kanału, a cały przekaz był autentyczny.

Odpowiedni dobór twórcy do kampanii to jeden z kluczowych warunków powodzenia projektu. Ważne są nie tylko te oczywiste wskaźniki, takie jak popularność influencera czy liczba obserwujących albo zaangażowanie jego społeczności. Powinniśmy zwrócić też uwagę na takie aspekty, jak dopasowanie twórcy do danej marki (i to zarówno na poziomie kategorii tematycznej, jak i usposobienia czy wizerunku) czy chociażby potencjalne współprace z konkurencyjnymi brandami w niedalekiej przeszłości. Wyspecjalizowana agencja pomoże sprawdzić te wszystkie parametry podczas selekcji influencerów do kampanii.

Każdy projekt jest inny. Zadzwoń do nas lub napisz i porozmawiajmy. Zaczniemy od wspólnego zdefiniowania potrzeb, zapytamy Cię o budżet i dopasujemy rozwiązanie uszyte na miarę. A jak już zdecydujesz się na współpracę z nami, przydzielimy Ci dedykowanego opiekują, który poprowadzi Cię za rękę przez cały proces – od przygotowania strategii i idei kreatywnej, przez dobór twórców i załatwianie formalności, po publikację i przygotowanie końcowego raportu prezentującego efekty.

Chcesz podjąć z nami współpracę?

Napisz do nas. Stwórzmy razem wyjątkową i skuteczną kampanię!