Julia Potz

Kategoria

Lifestyle

Demografia widowni

Kobiety: 80%

Mężczyźni: 20%

Wiek: 18-24 (45%)

Statystyki

Subskrybenci na YouTube: 80 100

Obserwujący na Instagramie: 21 400

Obserwujący na TikToku: 126 400

Julia ze swoimi treściami trafia głównie do młodszej grupy docelowej (18-24), a jej odbiorcami są głównie kobiety. Nie boi się testować popularnych produktów, lubi eksperymentować w kuchni, w swoje treści angażuje chętnie swoich przyjaciół, chętnie sprawdza nowinki kosmetyczne. Nie brakuje również materiałów z jej zwierzakami, które uwielbiają jej widzowie. Julia lubi wszelkie nowinki technologiczne, dlatego chętnie dzieli swoją opinią o produktach, które ułatwiają jej codzienne życie, naukę, pracę. Na Instagramie oraz TikToku chętnie przygotowuje materiały video, w których testuje produkty, robi przeglądy ulubieńców z różnych sklepów, ale też pokazuje swoją codzienność. Czytając komentarze widzów pod jej publikacjami widać, że widzowie czekają na każdy jej materiał, dzielą się swoimi przemyśleniami albo wyrażają niesamowitą sympatię w jej kierunku. Julia podkreśla, że w kontekście działań w sieci zawsze stawia na naturalność i autentyczność.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Chcesz podjąć z nami współpracę?

Jeżeli chcesz dołączyć do naszej sieci lub przeprowadzić kampanię z naszymi twórcami – wystarczy, że napiszesz do nas wiadomość!