Julia Potz
Julia ze swoimi treściami trafia głównie do młodszej grupy docelowej (18-24), a jej odbiorcami są głównie kobiety. Nie boi się testować popularnych produktów, lubi eksperymentować w kuchni, w swoje treści angażuje chętnie swoich przyjaciół, chętnie sprawdza nowinki kosmetyczne. Nie brakuje również materiałów z jej zwierzakami, które uwielbiają jej widzowie. Julia lubi wszelkie nowinki technologiczne, dlatego chętnie dzieli swoją opinią o produktach, które ułatwiają jej codzienne życie, naukę, pracę. Na Instagramie oraz TikToku chętnie przygotowuje materiały video, w których testuje produkty, robi przeglądy ulubieńców z różnych sklepów, ale też pokazuje swoją codzienność. Czytając komentarze widzów pod jej publikacjami widać, że widzowie czekają na każdy jej materiał, dzielą się swoimi przemyśleniami albo wyrażają niesamowitą sympatię w jej kierunku. Julia podkreśla, że w kontekście działań w sieci zawsze stawia na naturalność i autentyczność.