Dobry Chrup - Dobry Dzień z Lajkonikiem

“Dobry Chrup - Dobry Dzień” to hasło przewodnie kampanii realizowanej dla marki Lajkonik, która miała za zadanie promować nowe, pyszne i pożywne krakersy “Dobry Chrup”.

Do kampanii "Dobry Chrup - Dobry Dzień" zaangażowaliśmy twórczynię Emiflesh, która w swoim lifestylowym contencie umieściła produkt, budując jego wizerunek jako idealnej przekąski na przerwę w ciągu dnia.

Cel kampanii:

Celem współpracy marki Lajkonik z lifestylową twórczynią Emiflesh było zbudowanie wizerunku nowych krakersów “Dobry chrup” jako idealnej przekąski na przerwę. Kampania miała pokazać, że nowy produkt pozwala cieszyć się dniem, niezależnie od tego gdzie jesteś i co robisz. Pożywny “Dobry chrup” inspiruje do działania, a możliwość delektowania się każdym chrupnięciem zachęca do przeżywania każdej chwili. 

Idea:

“Dobry Chrup” to krakersy, które ze względu na swoje benefity idealnie sprawdzają się jako chrupiąca przerwa w ciągu dnia. Twórczyni miała w swoich działaniach nawiązać do 4 okazji konsumpcyjnych: przerwa, on the go, relaks, drugie śniadanie. Pokazanie produktu w różnych sytuacjach miało pokazać, że krakersy od Lajkonika to idealne rozwiązanie, niezależnie od momentu dnia. 

Realizacja:

W życiu Emiflesh nie ma miejsca na nudę. Twórczyni jest bardzo energiczna, a każdy jej dzień wypełniony jest wieloma aktywnościami. W stworzonej Rolce pokazała przykładowy dzień ze swojego życia, a produkt został naturalnie wpleciony w całą fabułę. Aby zmaksymalizować ekspozycję produktu, wykorzystując różne punkty styku z fanami, Emiflesh stworzyła również karuzelę ze zdjęć, które zostały zrobione podczas pikniku. Obydwie publikacje nawiązywały do hasła przewodniego: “Dobry Chrup - Dobry Dzień”.

Efekty:

Kampania spełniła cel wizerunkowy. Zbudowała postrzeganie produktu jako idealnej przekąski, po którą można sięgnąć o każdej porze dnia.

Do you want to cooperate with us?

If you want to join our network or collaborate with a particular creator - just write us a message!