Influencerki skin care w kampanii dermokosmetyków Urgo
Czy da się przeprowadzić bezpieczny i skuteczny zabieg kosmetyczny, nie wychodząc z domu? W kampanii, którą zrealizowaliśmy dla Urgo Dermoestetic udowodniliśmy, że tak! Do współpracy zaangażowaliśmy popularne twórczynie, które na co dzień zajmują się tematyką pielęgnacji: Sandra Staszewska, Modern Women, Skinella oraz GlammyFreak.
Czy da się zrobić profesjonalny i skuteczny zabieg kosmetyczny w domu? Sprawdziły to popularne influencerki na co dzień zajmujące się tematyką pielęgnacji skóry, które w ramach kampanii dla marki Urgo przetestowały dermokosmetyki inspirowane zabiegami medycyny estetycznej.
Cel kampanii:
Rozpromowanie kosmetyków Urgo oraz zbudowanie wizerunku marki jako specjalisty w branży pielęgnacji skóry. Przedstawienie produktów jako alternatywy do tradycyjnych zabiegów medycyny estetycznej i pokazanie prawdziwych efektów korzystania z kosmetyków Urgo.
Idea:
Długofalowa współpraca z twórczyniami, które są ekspertkami w tematyce pielęgnacji skóry. Przedstawienie dermokosmetyków Urgo oraz tego czym wyróżniają się na rynku - łączenie różnych form składników aktywnych, które są popularne w profesjonalnych zabiegach, w stężeniach umożliwiających stosowanie produktów w domowym zaciszu. Pokazanie przez zaangażowane twórczynie profesjonalnej i skutecznej pielęgnacji domowej oraz jej efektów.
Realizacja:
Do kampanii zaangażowane zostały popularne twórczynie, które zajmują się tematyką pielęgnacji skóry: Sandra Staszewska, Modern Women, Skinella oraz GlammyFreak. Influencerki nagrały filmy, w których pokazują krok po kroku zabieg od Urgo, który można przeprowadzić w domu, jednocześnie ciesząc się efektami jak z profesjonalnego gabinetu medycyny estetycznej. Z opublikowanych materiałów widzowie mogli otrzymać garść najważniejszych zalet płynących ze stosowania produktów Urgo: zmniejszenie oznak starzenia i przywracanie młodego wyglądu, opóźnianie procesów starzenia się skóry oraz ochrona przed czynnikami zewnętrznymi. Content stworzony przez influencerki został opublikowany na Instagramie, w formie rolek, oraz TikToku.
Efekty:
Materiały stworzone we współpracy z Urgo wygenerowały ponad 121 tys. wyświetleń, a widzowie zostawili ponad 2300 polubień. Dzięki współpracy z profesjonalistkami z branży skin care całość kampanii wyglądała wiarygodnie, a materiały przedstawiły najważniejsze zalety produktu, co zachęciło widzów do zakupu.
Chcesz podjąć z nami współpracę?
Jeżeli chcesz dołączyć do naszej sieci lub podjąć współpracę z danym twórcą – wystarczy, że napiszesz do nas wiadomość!