(Fanta)styczne historie
Halloweenowa kampania Fanty z czołowymi youtuberami
Kampania halloweenowa marki Fanta to seria teen-horrorowych odcinków opublikowanych na 7. popularnych kanałach YouTube, m.in. Waksy, Beksy, DeeJayPallaside czy Tristus oraz wspierających postów promocyjnych na Instagramie. Celem kampanii była promocja limitowanego, halloweenowego opakowania Fanty.
Cel
Celem podjętych działań było stworzenie kampanii, która natywnie wpisze się w działania influencerów, a przez widzów będzie oglądana długo, chętnie i z wyboru. Każdy odcinek nie tylko odliczał dni do Halloween, ale również w kreatywny sposób przypominał o limitowanej edycji Fanty. Dla widzów przygotowane zostały interaktywne atrakcje, w których mogli sprawdzić czy na końcu czeka ich psikus, czy cukierek. Kampania miała zachęcić widzów do skanowania kodu QR umieszczonego na opakowaniu nowej Fanty i wzięcia udziału w konkursie o „Cukierek, czy psikus”.
Realizacja
Sezonowa akcja promocyjna limitowanego opakowania była wspólnym odliczaniem do Halloween. Fanta zaangażowała twórców 7 rozpoznawalnych kanałów – Beksy, Adriannę Skon, Tristusa, DeeJayPallaside, Waksy, Sanderę Ziomal i Paulinę Kobus - o łącznej liczbie ponad 7 mln subskrypcji. Stworzyli oni na swoich kanałach straszne i fantastyczne fabularne odcinki z limitowanym opakowaniem Fanty w tle. Każdy twórca opowiedział swoją historię, a spójność zapewniła wspólna, specjalnie przygotowana czołówka. Wszystkie wideo były interaktywne i widz mógł wybrać jak zakończy się dana historia – każdy odcinek miał dwa alternatywne zakończenia, nawiązujące do halloweenowego hasła „trick or treat”. Fantastyczne Historie pojawiły się również na instagramowych profilach twórców, dołączając do historii kolejne wątki.
Wyniki
Prawie 940 tys. wyświetleń serii na YouTubie
Ponad 5,1 mln wyświetleń postów na Instagramie
Prawie 350 tys. wyświetleń Instagram Stories
Chcesz podjąć z nami współpracę?
Jeżeli chcesz dołączyć do naszej sieci lub podjąć współpracę z danym twórcą – wystarczy, że napiszesz do nas wiadomość!