Współpraca Ivoadventures z marką Brother – kreatywny konkurs na Instagramie

Producent drukarek korzystając ze wsparcia twórczyni Ivoadventures postanowił rozbudzić potencjał kreatywny obserwatorów i wraz z Lifetubem i Think Kong zorganizował konkurs, w którym zadaniem uczestników było stworzenie własnej naklejki.

Marka Brother – znana z wysokiej jakości drukarek i urządzeń biurowych nawiązała współpracę z popularną twórczynią internetową Ivoadventures, aby zwiększyć świadomość marki i zyskać grono nowych odbiorców. Kampania koncentrowała się na angażującym odbiorców konkursie, którego celem było stworzenie własnej, unikalnej naklejki. Dodatkowo autor wygranej pracy otrzymał nową drukarkę od producenta. 

Cel kampanii

Brother jest ceniony za innowacyjne rozwiązania i niezawodność swoich produktów, co czyni go jednym z liderów w branży urządzeń drukujących. Ivoadventures, jako wpływowa postać w mediach społecznościowych, posiada szeroką i zaangażowaną publiczność, która ceni jej kreatywność i unikalne podejście do treści. Ich wspólna kampania koncentrowała się na angażującym konkursie, który miał na celu nie tylko zwiększenie liczby obserwujących profilu marki Brother, ale również wzbudzenie kreatywności wśród widzów. Uczestnicy mieli możliwość stworzenia własnej, unikalnej naklejki, co dało im szansę na wyrażenie swojej pomysłowości i zaangażowanie się w aktywność związaną z marką. Nagrodą w konkursie był najnowszy model drukarki Brother, co jeszcze bardziej motywowało do udziału i promowało pozytywny wizerunek marki jako innowacyjnej i wspierającej kreatywność swoich użytkowników.

Realizacja

Całość kampanii odbywała się na platformie Instagram, gdzie Ivo opublikowała materiał wideo w postaci dedykowanej rolki, w którym ogłaszała konkurs. Kampania skupiała się wokół trzech etapów:

Ogłoszenie konkursu 

W tym etapie twórczyni zamieściła odpowiedni materiał wideo, który informował o konkursie i jego zasadach oraz zaprosiła fanów do kreatywnej zabawy przy projektowaniu własnej naklejki 

Zgłoszenia konkursowe

Uczestnicy mieli odpowiednio długi czas na przygotowanie i przesłanie swoich prac, a każde ze zgłoszeń zostało ocenione przez twórczynię.

Wyłonienie zwycięzcy

Po zakończeniu okresu zgłoszeń Ivo ogłosiła laureata na swoim profilu na Instagramie, a zwycięzca projektu otrzymał wyznaczoną wcześniej nagrodę

Wyniki

Kampania okazała się dużym sukcesem, zarówno pod względem zaangażowania widzów, jak i osiągnięcia celu zwiększenia liczby obserwujących na profilu marki Brother. Dowód na to stanowią poniższe statystyki:

237 komentarzy ze zgłoszeniami do konkursu

426 000 wyświetleń materiału wideo ogłaszającego konkurs

Dzięki kreatywnemu podejściu i angażującej formie konkursu, marka Brother zyskała nowych obserwujących i zwiększyła świadomość swojej marki wśród użytkowników Instagrama, a sama twórczyni przyczyniła się do sukcesu kampanii, wykorzystując swoją popularność i zaufanie, jakim cieszy się wśród swoich obserwatorów. Ta współpraca pokazała, jak skuteczne może być wykorzystanie konkursu do budowania zaangażowania i zwiększania liczby obserwujących na mediach społecznościowych. Kampania nie tylko osiągnęła swoje cele, ale również dostarczyła wartościowych treści i zbudowała silniejszą więź marki z jej odbiorcami.

Chcesz podjąć z nami współpracę?

Jeżeli chcesz dołączyć do naszej sieci lub podjąć współpracę z danym twórcą – wystarczy, że napiszesz do nas wiadomość!