Cztery równoległe kampanie influencerskie Bielenda Professional

Multiplatformowe kampanie Bielenda Professional

Bielenda Professional to wysokiej jakości profesjonalne produkty kosmetyczne, produkowane w Polsce. Umożliwiają one kompleksową pielęgnację skóry. Kosmetyki przez wiele lat zdobywały uznanie kosmetologów i dominowały głównie w gabinetach kosmetycznych. Od kilku lat na rynku są dostępne produkty do profesjonalnej pielęgnacji domowej, można je kupić w najlepszych drogeriach internetowych. Marka zdecydowała się na promocję aż 4 różnych produktów jednocześnie przy współpracy z marką Lifetube. Kampanie wyróżniały się multiplatformowością – świadczenia prowadzone były na 3 różnych platformach jednocześnie (YouTube, Instagram, TikTok). Łącznie zaangażowanych zostało 12 twórców, których obserwują setki tysięcy widzów.

Cel

Celem kampanii było zapoznanie widzów z nowościami marki Bielenda Professional. Promowane było kilkanaście produktów, między innymi serum 5% Olejowe Tetra-Vit C z serii Supremelab Energy Boost, zestawy świąteczne oraz nowości z linii kosmetycznej dla mężczyzn. Materiały tworzone przez influencerów miały zachęcić widzów do zapoznania się i przetestowania nowości marki. Aby zwiększyć zasięg i dotarcie, świadczenia odbywały się multiplatformowo i twórcy promowali produkty na kilku platformach jednocześnie.

Realizacja

Kampania odbywała się na trzech platformach: YouTube, Instagram i TikTok. Głównym założeniem była prezentacja nowości i lepsze zapoznanie z nimi widzów. Do promocji zaangażowanych zostało 12 twórców.  Forma materiałów była dopasowana do promowanego produktu.

Zestawy świąteczne – Bielenda Professional przygotowała 5 zestawów z produktami z serii SupremeLAB, po które najchętniej sięgali klienci. Zestawy były dostępne szeroko, zarówno w sklepie internetowym marki, jak i w wielu drogeriach internetowych: Cocolita, eKobieca, MintiShop, makeup.pl, ezebra, na Allegro w Strefie Marek i w hurtowniach kosmetycznych. W reklamowaniu zestawów idealnych na prezent na święta wzięły udział: Adrianna Grotkowska, MsDoncellita, Lamakeupebella i Love and Great Shoes. Większość twórczyń przygotowała prezentownik, w którym umieściła również produkty marki Bielenda Professional. Takie lokowanie sprawiło, że odbiorcy chętniej decydowali się na kupowanie kosmetyków marki w ramach prezentu świątecznego.

Nowości i uzupełnienie linii Energy Boost SupremeLAB – linia ta jest uznawana przez klientów za jedną z ich ulubionych. Ich popularność była tak duża, że marka postanowiła rozszerzyć ją o dwa produkty: maskę eksfoliującą oraz serum olejowe z 5% tetra Vit-C. Do kampanii zaangażowane zostały twórczynie, które znane są ze swojego zainteresowania tematyką beauty. Nowości przetestowały: Weronika Jaguś, Lamakeupebella, Zmalowana oraz Panna Joanna. Twórczynie umieściły lokowanie produktu w swoich filmach na YouTube, a także udostępniły posty sponsorowane i relacje na Instagramie.

Nowe produkty uzupełniające linię Sebio Derm SupremeLAB – profesjonalna linia Sebio Derm jest przeznaczona zarówno do skór młodych, jak i dojrzałych. Znana jest ze swojego bogatego składu. Oprócz składników regulujących wydzielanie sebum, nawilżających i pomagających w walce z niedoskonałościami pomaga również w walce ze zmarszczkami. Nowości z linii, czyli nocne serum i tonik, przetestowały dla widzów: PinkVixen, Magda Wołosewicz, duet Love And Great Shoes, Paulina Błędowska, MsDoncellita i Adrianna Grotkowska. Twórczynie zaprezentowały widzom nowe produkty, a także omówiły zalety linii Sebio Derm SupremeLAB.

6 nowych produktów dla mężczyzn – w kampanii promującej nowości Bielenda Professional, które dostępne były w sklepach Rossmann i oficjalnym sklepie Bielenda Professional, wzięło udział dwóch influencerów, którzy lubią dbać o swój wygląd. Nowości marki testowali  Krzysztof Golonka, znany lepiej jako Trenuj z Krzychem, a także Arsen Śliwiński. W ramach współpracy stworzyli oni posty sponsorowane na Instagramie.

Wyniki

Zestawy świąteczne:

ponad 160 tys. łącznie wyświetleń

ponad 7,2 tys. łapek w górę

prawie 3 tys. komentarzy

Energy Boost SupremeLAB

415 tys. łącznie wyświetleń

prawie 20 tys. polubień na Instagramie

Sebio Derm SupremeLAB

prawie 400 tys. łącznie wyświetleń

prawie 25 tys. łapek w górę i polubień

Produkty dla mężczyzn

ponad 6,5 tys. polubień na Instagramie

Chcesz podjąć z nami współpracę?

Jeżeli chcesz dołączyć do naszej sieci lub podjąć współpracę z danym twórcą – wystarczy, że napiszesz do nas wiadomość!