Baza wiedzy / analizy i badania

YouTube vs Facebook

YouTube angażuje odbiorców prawie 2 razy bardziej od Facebooka. Przeprowadzona przez LifeTube analiza powstała przy wykorzystaniu 400 postów opublikowanych w 2018 roku przez 10 wybranych twórców, którzy aktywnie korzystają z zakładki „Społeczność” na YouTube oraz prowadzą fanpage na Facebooku. Engagement rate wyniósł w przypadku Facebooka niecałe 12%, a dla serwisu Google’a ponad 25%.

Czytaj więcej>>>

Autor
Marta Majchrzak
Podziel się
Polecamy

Czytaj także

RAPORT

„6 kategorii 11 000 różnic”

NAJWIĘKSZA ANALIZA polskiego youtube’a

11 511
przeanalizowanych wideo

6 kategorii youtuberów
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
104 strony

Pobierz
Pobierz raport
Raport

Influencer marketing na YouTube

Największa analiza wideo polskich twórców

11 151 przeanalizowanych wideo
6 kategorii YouTube
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
106 stron