Witryna internetowa: lifetube.com wykorzystuje pliki cookie, przy czym odbywa się to zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej, które możesz zmienić samodzielnie w każdej chwili. Informacje zapisane za pomocą plików Cookie są wykorzystywane przez GRUPA LIFETUBE Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie oraz LIFETUBE Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie jako współadministratorów Danych osobowych w celu zapewnienia prawidłowego działania witryny. Dodatkowo możemy również wykorzystywać pliki Cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych, funkcjonalnych i marketingowych, w szczególności w celu dostosowania treści reklam do Twoich preferencji, oraz reklamy i marketingu usług własnych. Korzystanie z plików Cookie w celach analitycznych, funkcjonalnych i marketingowych wymaga zgody, którą możesz wyrazić klikając „AKCETPUJĘ”. Jeśli chcesz dostosować swoje zgody, kliknij w „USTAWIENIA”. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, możesz ją wycofać w każdej chwili zmieniając wybrane ustawienia. Więcej informacji o Cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Przeprowadzona przez LifeTube analiza powstała przy wykorzystaniu 400. postów opublikowanych w 2018 roku przez 10. wybranych twórców, którzy aktywnie korzystają z zakładki „Społeczność” na YouTube oraz prowadzą fanpage na Facebooku.
Lifetube
analizy i badania
YouTube angażuje odbiorców prawie 2 razy bardziej od Facebooka. Przeprowadzona przez LifeTube analiza powstała przy wykorzystaniu 400. postów opublikowanych w 2018 roku przez 10. wybranych twórców, którzy aktywnie korzystają z zakładki „Społeczność” na YouTube oraz prowadzą fanpage na Facebooku. Engagement rate wyniósł w przypadku Facebooka niecałe 12%, a dla serwisu Google’a ponad 25%.
Żaden YouTuber nie chce zobaczyć pod swoim filmem żółtego dolara. Co oznacza ten symbol? Jaka może być przyczyna jego pojawienia się? Jakie mogą być konsekwencje dla kanału? Tego dowiecie się z poniższego artykułu.
Influencer marketing to forma marketingu, która opiera się na współpracy z osobami wpływowymi w mediach społecznościowych, zwanymi influencerami. Dzięki swojej autentyczności i szerokiemu zasięgowi osoby te pomagają markom docierać do wybranych grup docelowych. Wyjątkowość i rosnące znaczenie tej branży potwierdzają liczne statystyki, które ukazują dynamiczny rozwój tego sektora. Według raportu State of Influencer Marketing 2024 globalna wartość rynku influencer marketingu szacowana jest na kwotę 24 mld USD.
Fake newsy i deep fake’i - jak ochronić swój wizerunek?
W mediach społecznościowych coraz popularniejsze są reklamy czy newsy, które nielegalnie wykorzystują wizerunek znanych osób do promowania oszustw i scamów. Taki zabieg ma na celu zwiększyć wiarygodność przekazu i przyciągnąć uwagę. Ze względu na rosnącą liczbę zgłoszeń takiego procederu przygotowaliśmy we współpracy z adwokat Małgorzatą Jaworską-Woźniak krótką informację o tym, jak postępować w przypadku nadużyć i ochronić swój wizerunek.