Zuzanna Borucka dla LUMENE - vlog z Finlandii

Marka LUMENE zaprosiła jedną z najpopularniejszych twórczyń lifestyle'owych w Polsce, Zuzannę Borucką do Finlandii. Realizacja kampanii w formie vloga z podróży pozwoliła w naturalny sposób pokazać historię marki i stojące za nią wartości.

W ramach kampanii Zuzanna Borucka wyjechała wraz z marką LUMENE do Finlandii, skąd pochodzi marka. Podróż umożliwiła dogłębne poznanie produktów, a jednocześnie przyczyniła się do stworzenia wiarygodnej współpracy reklamowej.

Cel:

Stworzenie wiarygodnej współpracy, która opierać się będzie na pokazaniu wartości, które stoją za marką. Umożliwienie widzom bliższego poznania produktów oraz kraju, z którego pochodzą.

Idea:

Marka LUMENE zaprosiła do wspólnego wyjazdu popularne influencerki. Podróż do Finlandii miała pokazać korzenie marki, a także umożliwić twórczyniom bliższe poznanie produktów, które czerpią z dzikiej nordyckiej przyrody. W gronie ambasadorek, zaangażowanych do współpracy była Zuzanna Borucka, która znana jest z tworzenia treści lifestylowych. 

Realizacja:

Zuzanna Borucka wraz z innymi popularnymi twórczyniami wyjechały do Finlandii - kraju, z którego pochodzi marka LUMENE. Sam wyjazd skupiał się nie tylko na promocji nowych kosmetyków, ale również pozwolił na lepsze poznanie marki - jej historii, wartości oraz produktów. Całość współpracy, która miała formę vloga, pokazała nie tylko wyjątkowość LUMENE, ale również piękno przyrody i otoczenia, z którego pochodzi marka. Dzięki formie współpracy promocja wyglądała bardzo wiarygodnie, a widzowie otrzymali ogromną dawkę wiedzy o marce i nabrali do niej większego zaufania. 

Efekty:

Ponad 20 tysięcy wyświetleń filmu na YouTubie w ciągu dwóch tygodni

Ponad 100 pozytywnych komentarzy pod materiałem

Do you want to cooperate with us?

If you want to join our network or collaborate with a particular creator - just write us a message!