Sitr0x i Speeq

Krótka, konkretna i bardzo skuteczna akcja promująca aplikację mobilną Speeq, ułatwiającą szybką naukę języków obcych.

Influencer marketing nie zawsze musi być superkreatywny i opierać się na niesamowitych pomysłach. Często najskuteczniejsze okazują się naprawdę proste rozwiązania. Dowód – współpraca marki Speeq z autorytetem aplikacji mobilnych – Sitr0xem.

Cel

Dotarcie do szerokiej grupy osób korzystających z aplikacji mobilnych i wygenerowanie jak największej liczby pobrań aplikacji Speeq do nauki języków obcych.

Realizacja

Praca nad odcinkiem dedykowanym obejmowała kilka etapów. Najpierw influencer otrzymał aplikację do testów, aby sam mógł zaznajomić się z interfejsem i lepiej poznać dostępną ofertę językową. Następnie poprosiliśmy recenzenta o skupienie się na najważniejszych funkcjach i przekazaliśmy kluczowe z perspektywy klienta komunikaty. Na tej podstawie powstał scenariusz, będący jednocześnie recenzją aplikacji stworzoną przez youtubera. Ostatnim elementem było dopasowanie odpowiedniego formatu. W tym przypadku zdecydowaliśmy się na popularną serię „mobilne granie”, w ramach której Sitr0x przygotowuje cykl „5 aplikacji, które przydadzą się w:…”. Jako że termin publikacji pokrywał się z rozpoczęciem roku szkolnego, ranking był zbiorem aplikacji, które ułatwią naukę każdemu uczniowi.

Wyniki

W ciągu miesiąca odcinek wygenerował ponad 150 tys. wyświetleń, a aplikację pobrało ponad 17 000  nowych użytkowników (liczba pobrań powyżej średniej). Jest to konwersja na poziomie 11,3%.

Chcesz podjąć z nami współpracę?

Jeżeli chcesz dołączyć do naszej sieci lub podjąć współpracę z danym twórcą – wystarczy, że napiszesz do nas wiadomość!