Magic of Y w sklepie Lidl

Idealny przykład wykorzystania talentu youtubera i cross-promocji.

Świetna współpraca influencerów z dwóch odrębnych światów – internetu i telewizji. Iluzjonista Y oraz Karol Okrasa wspólnie promowali sklepy Lidl i dostępne tam produkty – klienci byli (dosłownie!) oczarowani. Idealny przykład wykorzystania talentu youtubera i przyciągnięcia jego widowni na kanał marki.

Cel

Wzmocnienie wizerunku marki „Lidl”, przyciągnięcie do sklepów stacjonarnych nowych klientów i zaangażowanie grupy docelowej.

Cross-promocja – przyciągnięcie na kanał marki widzów youtubera.

Realizacja

W ramach współpracy opublikowane zostały 2 odcinki: na kanale Magic of Y oraz na kanale marki KuchniaLidla.pl. W pierwszym odcinku youtuber razem z Karolem Okrasą (ambasadorem marki) wykorzystywał swój niesamowity talent do iluzji – angażował przypadkowych klientów i wykorzystywał produkty dostępne w sklepie. W drugim wideo (opublikowanym na kanale marki) w charakterystyczny dla siebie, magiczny sposób wraz z Karolem Okrasą przygotowywał tajskie lody.

Wyniki

Jeśli marka umiejętnie wykorzystuje talent youtubera, poza szerokim zasięgiem organicznym (ponad 0,8 mln wyświetleń) może liczyć na bardzo dobry odbiór treści przez fanów influencera. W pełni obrandowane (w całości zrealizowane w sklepie Lidl, z udziałem ambasadora, z wielokrotnym wymawianiem nazwy marki), trwające prawie 10 min wideo uzyskało 15 000 łapek w górę – czyli 98% pozytywnych ocen! Współpraca z Magic of Y przyniosła marce nie tylko zasięg, korzyści wizerunkowe, ale również kilka tysięcy nowych subskrybentów kanału KuchniaLidla.pl.

Chcesz podjąć z nami współpracę?

Jeżeli chcesz dołączyć do naszej sieci lub podjąć współpracę z danym twórcą – wystarczy, że napiszesz do nas wiadomość!