Golden Bow Solutions
Nowe kawy GBS stały się naturalną częścią opowieści Aleksandry Żuraw. W efekcie kampanii e-sklep zyskał ponad 1000 nowych klientów.
Kluczem do zrealizowana lokowania produktu, które będzie oglądane z przyjemnością i zapadnie odbiorcy w pamięci jest dbałość o spójność fabularną. Współpraca Aleksandry Żuraw z marką Golden Bow Solutions to przykład dobrego lokowania. Kawa jest naturalną częścią opowieści i nie wpływa negatywnie na odbiór całej historii. Wręcz przeciwnie!
Cel
Wzrost rozpoznawalności marki Golden Bow Solutions – producenta kawy o zwiększonej zawartości kofeiny, dostępnej w wielu wyjątkowych smakach. Marka wystartowała kilka miesięcy wcześniej i do tamtej pory starała się promować wśród influencerów związanych ze sportem. Takie działania niestety nie przyniosły zadowalających wyników sprzedażowych, dlatego Golden Bow Solutions zdecydowało się zainwestować w działania u zasięgowego twórcy lifestylowego.
Realizacja
Kampania wyróżnia się dużym zaufaniem marki do influencera. Dzięki temu Ola (i jej ekipa filmowa) miała dużą dowolność w tym, jak zaprezentować produkt. Obok klasycznych lokowań kawy udało się zrealizować wyjątkowy, unikalny projekt. Jeden z filmów stworzony przy współpracy z Golden Bow Solutions pojawił się na kanale Oli pierwszego czerwca i przedstawiał wizytę w Domu Dziecka, który został obdarowany potrzebnymi produktami i sprzętami, zakupionymi dzięki wynagrodzeniu, jakie Ola otrzymała na działania z marką. Poza niesamowicie ważnym tematem – pomocy potrzebującym dzieciom – film podejmuje też kwestię płatnych współprac, które widzowie często oceniają bardzo surowo. Przekonująca końcowa przemowa Oli przedstawia możliwości niesienia pomocy, jakie dają projekty komercyjne, z czego nie każdy widz zdaje sobie sprawę. To ważny głos w „świecie” influencerów i followersów.
Wyniki
Pierwsze pojawienie się marki w social mediach Oli sprawiło, że serwery strony www marki nie wytrzymały przeciążenia ze względu na duży ruch na stronie. Wcześniejsze testy produktu, po których Ola Żuraw doskonale znała (i szczerze polubiła) kawę Golden Bow Solutions sprawiły, że przekaz był bardzo naturalny i przekonujący, przez co w pierwszej transzy współpracy z Olą udało się wygenerować aż 1070 koszyków zakupowych, w których widzowie średnio kupowali po dwa produkty. Na ten wynik z pewnością wpłynęło idealne dopasowanie produktu do influencera. Ola to młoda mama, dla której sen jest luksusem, do tego uwielbia słodycze, ale wraca do formy, dlatego nie może jeść słodkości. Dzięki GBS może sięgnąć po mocną kawę, która dodaje jej mocy i pozwala delektować się wyjątkowym smakiem, bez zbędnych kalorii. Ta perspektywa skusiła wielu widzów. Połączenie klasycznych działań pro-sprzedażowych (kod rabatowy, swipe up z linkiem prowadzącym do sklepu internetowego) z projektami wizerunkowymi dało świetny efekt.
Chcesz podjąć z nami współpracę?
Jeżeli chcesz dołączyć do naszej sieci lub podjąć współpracę z danym twórcą – wystarczy, że napiszesz do nas wiadomość!