YouTube nową telewizją dla silversów - raport z badania

97% cyfrowych silversów, czyli osób 50+, które korzystają z internetu, ogląda treści wideo online, a ich ulubioną platformą z takimi materiałami jest YouTube – to wyniki badania zrealizowanego na zlecenie SilverTV i Lifetube przez IQS. Niemal połowa ankietowanych przyznaje, że część czasu, który dotąd poświęcali na oglądanie telewizji, spędzają dziś online. Eksperci podkreślają, że to jasny sygnał dla marketerów by zastanowić się nad zmianą sposobu dotarcia reklamowego do tej grupy odbiorców.

Osoby w wieku powyżej 50 lat są dziś grupą demograficzną, która charakteryzuje się dużą różnorodnością pod względem stylu życia i zainteresowań. Silversi przełamują wiele stereotypów jak chociażby ten o nieobecności osób starszych w świecie cyfrowym. Jeżeli chcesz poznać trendy i zmiany, jakie zachodzą wśród tej grupy, pobierz bezpłatny raport.

Badanie DIY wykonane na platformie Omnisurv by IQS w dniach 25-29.06.2024 r. Polacy, Wiek: 50-75, N=800.

Chcesz podjąć z nami współpracę?

Jeżeli chcesz dołączyć do naszej sieci lub podjąć współpracę z danym twórcą – wystarczy, że napiszesz do nas wiadomość!