Wspólny test produktów Natura Siberica
Natura Siberica słynie ze swoich naturalnych produktów wysokiej jakości. W ramach promocji marka chciała postawić na autentyczny przekaz i szerokie dotarcie do widzów, dlatego zdecydowała się na współpracę z ekspertkami z tematyki beauty.
Natura Siberica słynie ze swoich naturalnych produktów wysokiej jakości. W ramach promocji dwóch linii produktowych – jednej do pielęgnacji skóry, drugiej do pielęgnacji włosów – marka chciała postawić na autentyczny przekaz i szerokie dotarcie do widzów, dlatego zdecydowała się na współpracę z ekspertkami z tematyki beauty.
Opis
Natura Siberica to marka kosmetyków naturalnych produkowanych w Unii Europejskiej ze składników roślinnych - pochodzących z dzikiej Syberii. Formuła produktów oparta jest na starannie wyselekcjonowanych oraz przygotowanych ekstraktach i olejach roślinnych, łączących tradycję syberyjskich plemion z najnowszą wiedzą biotechnologiczną. Wiosną marka postanowiła rozpromować dwie linie kosmetyków do pielęgnacji skóry oraz włosów. A najlepszym sposobem na zapoznanie widzów z zaletami produktu było przeprowadzenie testu, który zaprezentował efekty i w naturalny sposób stworzył przestrzeń do opowiedzenia więcej o promowanej marce.
Cel
Celem kampanii było zbudowanie świadomości na temat działania dwóch linii produktowych (Oblepikha C-Berrica i Oblepikha Siberica) oraz promowanie dostępności kosmetyków w sieci drogeryjnej Rossmann.
Realizacja
W działania zaangażowaliśmy cztery ekspertki tematyki beauty – Ms. Herę, Ewę Pachulską, Natalie Beautyy oraz Vlog Lolę (łącznie 530 tys. subskrypcji na YouTubie), które dwutygodniowy test formuł Oblepikha C-Berrica i Oblepikha Siberica zapowiedziały na swoich Instagramach. Zwieńczeniem była publikacja recenzji produktów i efektów testu we vlogach opublikowanych na YouTubie oraz filmach na IGTV. Celem działań promocyjnych było zachęcenie obserwatorów, aby dołączyli do testu i dzielili się swoimi opiniami. W ramach współpracy powstał również spot „Łap energię rokitnika” emitowany jako reklama in-stream przez dwa tygodnie na YouTubie. Pomiar efektywności możliwy był dzięki unikalnym kodom rabatowym stworzonym na potrzeby akcji.
Wyniki
W dwa tygodnie materiały opublikowane na Instagramie przekroczyły sumę 1,6 mln wyświetleń i ponad 22 tys. reakcji. Reklama in-stream dzięki odpowiedniej optymalizacji kampanii wideo została obejrzana 243 tysiące razy i osiągnęła VTR (stosunek obejrzeń reklamy do liczby emisji – świadczy m.in. o jakości i dopasowania kreacji do grupy docelowej) na poziomie 50%, dzięki czemu koszt wyświetlenia reklamy (CPV) udało się obniżyć połowę względem zakładanego budżetu.
Chcesz podjąć z nami współpracę?
Jeżeli chcesz dołączyć do naszej sieci lub podjąć współpracę z danym twórcą – wystarczy, że napiszesz do nas wiadomość!