Case studies /

Influencerzy dla PizzaPortal.pl

Dzisiejszy widz to widz wymagający. Przede wszystkim ze względu na nadmiar informacji i produktów dostępnych na rynku. W utrzymaniu uwagi odbiorcy na YouTube pomocne są wszelkiego rodzaju elementy zwiększające jego zaangażowanie, jak np. konkursy, czy promocje, o których informacje pojawiają się w materiałach wideo. Na takie działanie zdecydowała się marka PizzaPortal.pl, która w grudniu ubiegłego roku zrealizowała kampanię pod hasłem #GłodniRozgrywki.

CEL
Wsparcie sprzedaży produktów na terenie całego kraju.

REALIZACJA
Marka zdecydowała się na grywalizację, a do współpracy zaprosiła dwóch twórców gamingowych – Damiana Kornienko “PLKD” oraz Kamila “Kalucha” Kalińskiego. Youtuberzy podzielili się ze swoimi widzami kodami rabatowymi na realizację zamówień za pośrednictwem PizzaPortal.pl. Każda transakcja oznaczała 1 pkt. dla uczestnika i dla całej drużyny. Punkt liczył się w dwóch rankingach: w fazie zespołowej, w której walczyły ze sobą całe teamy, a do wygrania było Playstation 4 Slim oraz Xbox One S i w fazie indywidualnej, w której można było wygrać laptopa gamingowego. W ramach kampanii na kanałach twórców opublikowane zostały filmy dedykowane oraz wideo zawierające lokowanie produktu.

WYNIKI
Łącznie na obrandowanych materiałach udało się wygenerować ponad 1 720 000 organicznych wyświetleń. Zachęceni przez youtuberów uczestnicy złożyli przez PizzaPortal.pl 6 tys. zamówień (zrealizowanych przy użyciu kodów rabatowych), co stanowiło minimum 180 tys. zł. obrotu (aby otrzymać 1 pkt, należało złożyć zamówienie za co najmniej 30 zł). Co ciekawe, większa liczba wyświetleń wideo na kanale Kalucha nie była równoznaczna z większą liczbą zamówień w jego zespole. Społeczność skupiona wokół mniej zasięgowego kanału PLKD okazała się być silniej zaangażowana.

 

Liczba youtuberów
2
Liczba postów/świadczeń
11
Łącznie wyświetleń
1 720 000
 
Klient
Współpraca
Skontaktuj się z nami
wspolpraca@lifetube.pl
Newsletter
Bądź na bieżąco

Mamy 5-letnie doświadczenie w pracy z influencerami, dostęp do danych 570 najpopularniejszych kanałów YT w Polsce i realizujemy śr. 4 kampanie dziennie. To ogromna ilość wiedzy, którą chętnie się z Tobą podzielimy. Chcesz? 🙂