Influencerzy dla PizzaPortal.pl

Dzisiejszy widz to widz wymagający. Przede wszystkim ze względu na nadmiar informacji i produktów dostępnych na rynku. W utrzymaniu uwagi odbiorcy na YouTubie pomocne są wszelkiego rodzaju elementy zwiększające jego zaangażowanie, jak np. konkursy czy promocje, o których informacje pojawiają się w materiałach wideo. Na takie działanie zdecydowała się marka PizzaPortal.pl, która kilka lat temu we współpracy z nami zrealizowała kampanię pod hasłem #GłodniRozgrywki.

Dzisiejszy widz to widz wymagający. Przede wszystkim ze względu na nadmiar informacji i produktów dostępnych na rynku. W utrzymaniu uwagi odbiorcy na YouTube pomocne są wszelkiego rodzaju elementy zwiększające jego zaangażowanie, jak np. konkursy, czy promocje, o których informacje pojawiają się w materiałach wideo. Na takie działanie zdecydowała się marka PizzaPortal.pl, która w grudniu ubiegłego roku zrealizowała kampanię pod hasłem #GłodniRozgrywki.

Cel

Wsparcie sprzedaży produktów na terenie całego kraju.

Realizacja

Marka zdecydowała się na grywalizację, a do współpracy zaprosiła dwóch twórców gamingowych – Damiana Kornienko “PLKD” oraz Kamila “Kalucha” Kalińskiego. Youtuberzy podzielili się ze swoimi widzami kodami rabatowymi na realizację zamówień za pośrednictwem PizzaPortal.pl. Każda transakcja oznaczała 1 pkt dla uczestnika i dla całej drużyny. Punkty liczył się w dwóch rankingach: w fazie zespołowej, w której walczyły ze sobą całe teamy, a do wygrania było PlayStation 4 Slim oraz Xbox One S i w fazie indywidualnej, w której można było wygrać laptopa gamingowego. W ramach kampanii na kanałach twórców opublikowane zostały filmy dedykowane oraz wideo zawierające lokowanie produktu.

Wyniki

Łącznie na obrandowanych materiałach udało się wygenerować ponad 1 720 000 organicznych wyświetleń. Zachęceni przez youtuberów uczestnicy złożyli przez PizzaPortal.pl 6 tys. zamówień (zrealizowanych przy użyciu kodów rabatowych), co stanowiło minimum 180 tys. zł obrotu (aby otrzymać 1 pkt, należało złożyć zamówienie za co najmniej 30 zł). Co ciekawe, większa liczba wyświetleń wideo na kanale Kalucha nie była równoznaczna z większą liczbą zamówień w jego zespole. Społeczność skupiona wokół mniej zasięgowego kanału PLKD okazała się być silniej zaangażowana.

Chcesz podjąć z nami współpracę?

Jeżeli chcesz dołączyć do naszej sieci lub podjąć współpracę z danym twórcą – wystarczy, że napiszesz do nas wiadomość!