Beatboxer i tiktoker Dharni dla Snickersa

Współpraca między producentem batonów Snickers ze znanym międzynarodowo beatboxerem-tiktokerem Dharnim to nieszablonowe połączenie świata muzycznego z rynkiem FMCG.

Współpraca między producentem batonów Snickers ze znanym międzynarodowo beatboxerem-tiktokerem Dharnim to nieszablonowe połączenie świata muzycznego z rynkiem FMCG. Za realizację odpowiada  wyspecjalizowana w influencer marketingu agencja Lifetube przy udziale domu mediowego MediaCom.

Cel

W ramach promocji dwóch nowych smaków popularnego batona Snickers – creamy peanut butter i crispy, marka nawiązała długofalową współpracę ze znanym ze swojego talentu do beatboxu tiktokerem – Dharnim. Artystę polskiego pochodzenia, na stałe zamieszkującego  Singapur, pokochali widzowie na całym świecie. Twórca aktywnie działa na swoich kanałach społecznościowych. Na TikToku już wtedy miał wówczas 2,9 mln fanów, a na Instagramie obserwowało go 263 tys. osób. Celem kampanii było przedstawienie nowych smaków Snickersa za pomocą muzyki oraz zachęcenie odbiorców do ich spróbowania.

Realizacja

Pierwsze działania na profilu twórcy pojawiły się już w listopadzie 2020 roku, a tego lata widzom została zaserwowana najświeższa odsłona kreacji. W ramach promocji powstały aż 3 dedykowane piosenki na temat produktu, wykorzystane w 4 materiałach wideo z lokowaniem produktu.

Wyniki

Nienachalne, ale bardzo chwytliwe TikToki z wykorzystaniem produktów spotkały się z ogromną aprobatą obserwatorów Dharniego. Łącznie publikacje osiągnęły ponad 1,3 mln wyświetleń,  ponad 56 tys. polubień oraz wywołały dyskusję na setki komentarzy.

Chcesz podjąć z nami współpracę?

Jeżeli chcesz dołączyć do naszej sieci lub podjąć współpracę z danym twórcą – wystarczy, że napiszesz do nas wiadomość!