Case studies /

Akademia Pranków Chestera

Legendarny brand hero Chester uczy najmłodszych widzów YouTube, jak należy prankować.

Chestera – bohatera marki Cheetos – i jego charakterystyczny śmiech znają wszyscy, którzy w oczekiwaniu na wieczorynkę oglądali kiedyś telewizyjne reklamy. Niestety (dla Chestera) młoda grupa docelowa (7-13 lat) Chestera nie zna zupełnie 🙁 Wieczorynki już nie ma, reklamy są przewijane, a młodzi widzowie od telewizji zdecydowanie wolą YouTuba. Jak więc uratować Chestera przed zapomnieniem? Przedstawić go młodej grupie docelowej przy współpracy z ich obecnymi idolami – popularnymi youtuberami rozrywkowymi!

CEL
Ożywić Chestera – brand hero marki „Cheetos” – w świadomości grupy docelowej 7-13. Zaangażować najmłodszych w pozytywną komunikację.

REALIZACJA
Na potrzeby kampanii powstała „Akademia Pranków Chestera„! Format, w którym brand hero marki – razem z ambasadorami akcji i ekspertami w temacie Jelenimi Jajami – uczy jak przeprowadzać najlepsze „pranki” i „wrkęty”. Pilotażowy odcinek został opublikowany na kanale marki CheetosPL. Następnie Chester, wraz z Jelenimi Jajami, „podróżował” po innych (specjalnie dobranych do grupy docelowej) kanałach na YouTube – gdzie wkręcał ich twórców lub wspólnie z nimi przeprowadzał pozytywne pranki.

 

WYNIKI
Dzięki pozytywnej akcji i zaangażowaniu idoli grupy docelowej, nie tylko zbudowano szeroki zasięg, zaangażowano grupę docelową (komentarze „Chester, jak dołączyć od Akademii?” – nie były rzadkością), ale przede wszystkim „ożywiono” Chestera – brand hero marki – w świadomości najmłodszych konsumentów!

Liczba youtuberów
1
Liczba postów/świadczeń
20
Łącznie wyświetleń
2 500 000
 
Klient
Współpraca

VML

Współpraca
Skontaktuj się z nami
wspolpraca@lifetube.pl
Newsletter
Bądź na bieżąco

Mamy 5-letnie doświadczenie w pracy z influencerami, dostęp do danych 570 najpopularniejszych kanałów YT w Polsce i realizujemy śr. 4 kampanie dziennie. To ogromna ilość wiedzy, którą chętnie się z Tobą podzielimy. Chcesz? 🙂