Akademia Pranków Chestera

Legendarny brand hero Chester uczy najmłodszych widzów YouTube'a, jak należy prankować.

Chestera – bohatera marki Cheetos – i jego charakterystyczny śmiech znają wszyscy, którzy w oczekiwaniu na wieczorynkę oglądali kiedyś telewizyjne reklamy. Niestety (dla Chestera) młoda grupa docelowa (7-13 lat) Chestera nie zna zupełnie 🙁 Wieczorynki już nie ma, reklamy są przewijane, a młodzi widzowie od telewizji zdecydowanie wolą YouTube'a. Jak więc uratować Chestera przed zapomnieniem? Przedstawić go młodej grupie docelowej przy współpracy z ich obecnymi idolami – popularnymi youtuberami rozrywkowymi!

Cel

Ożywić Chestera – brand hero marki „Cheetos” – w świadomości grupy docelowej 7-13. Zaangażować najmłodszych w pozytywną komunikację.

Realizacja

Na potrzeby kampanii powstała „Akademia Pranków Chestera"! Format, w którym brand hero marki – razem z ambasadorami akcji i ekspertami w temacie, Jelenimi Jajami – uczy jak przeprowadzać najlepsze „pranki” i „wrkęty”. Pilotażowy odcinek został opublikowany na kanale marki CheetosPL. Następnie Chester, wraz z Jelenimi Jajami, „podróżował” po innych (specjalnie dobranych do grupy docelowej) kanałach na YouTubie, gdzie wkręcał ich twórców lub wspólnie z nimi przeprowadzał pozytywne pranki.

Wyniki

Dzięki pozytywnej akcji i zaangażowaniu idoli grupy docelowej, nie tylko zbudowano szeroki zasięg, zaangażowano grupę docelową (komentarze „Chester, jak dołączyć od Akademii?” – nie były rzadkością), ale przede wszystkim „ożywiono” Chestera – brand hero marki – w świadomości najmłodszych konsumentów!

Chcesz podjąć z nami współpracę?

Jeżeli chcesz dołączyć do naszej sieci lub podjąć współpracę z danym twórcą – wystarczy, że napiszesz do nas wiadomość!