Luka

Lifestylowy vloger z głową pełną pomysłów

Kontakt ze mną
wspolpraca@lifetube.pl

KIM JEST LUKA
Lifestylowy vloger z głową pełną pomysłów. Luka Trochonowicz jest 25-letnim youtuberem, tworzącym materiały w kategorii lifestyle-rozrywka. Uwielbia podróżować po całym świecie wspólnie ze swoją dziewczyną Andziaks, która gościnnie występuje na jego kanale. Interesują go zdrowy styl życia, treningi personalne oraz dietetyka. W jego życiu nie ma miejsca na nudę i to też przekłada się na jego kanał – tworzy głównie vlogi i challenge, ale nigdy nie wiadomo czym następnym razem zaskoczy swoich widzów. Luka jest wulkanem energii z szerokim uśmiechem na twarzy.

KTO OGLĄDA LUKĘ
Widzowie Luki to paradoksalnie głównie młode kobiety, najczęściej ze średnich i większych miast. Szukają na jego kanale rozrywki i zaskakujących treści.

LUKA – KANAŁ LIFESTYLE Z ZASKAKUJĄCYMI VLOGAMI
Vlogi, vlogi i jeszcze raz vlogi! To jest siła kanału Luki. Perypetie młodego youtubera, zebrane w formie relacji z całego dnia, okazały się strzałem w dziesiątkę – podczas każdej publikacji zyskują nowych widzów i osiągają świetne wyświetlenia. Luka stara się, żeby w każdym jego filmie pojawił się element zaskoczenia i punkt kulminacyjny, na który widzowie czekają. Do swoich filmów zaprasza swoją dziewczynę, rodzeństwo i przyjaciół.

NAJPOPULARNIEJSZE FORMATY NA KANALE

  • vlog – to ulubiony format zarówno Luki, jak i jego wiernych widzów
  • challenge – widzowie uwielbiają ten format ze względu na nieprzewidywalność! Luka uwielbia wyzwania związane z jedzeniem, pojedynkami na słowa albo potyczkami sprawdzającymi sprawność fizyczną
  • test – Luka na swoim kanale wspólnie z przyjaciółmi testuje nowe gadżety, gry towarzyskie i planszowe, kostiumy, a także dość często nerwy swojej dziewczyny – Andziaks

YOUTUBER DLA MAREK
Luksusowych, lifestylowych i sportowych. Luka to twórca, który ceni sobie marki z wyższej półki. Jest wielkim miłośnikiem sportu, więc sprzęty do ćwiczeń, produkty poprawiające sylwetkę i zdrowe przekąski często goszczą w jego publikacjach. Uwielbia testować gry planszowe, komputerowe oraz interaktywne i przygotowywać recenzje wspólnie z przyjaciółmi. Chętnie podejmie się również współprac z markami odzieżowymi i kosmetycznymi.

Subskrybenci
279567
Śr. wyświetleń wideo
143707
Fani na Facebooku
3408
Obserwujący na Instagramie
210968
Demografia widowni
Kobiety 91%
Mężczyźni 9%
Wiek 18-24 (55%)
Współpraca
Zapytaj o współpracę
wspolpraca@lifetube.pl

RAPORT

„6 kategorii 11 000 różnic”

NAJWIĘKSZA ANALIZA polskiego youtube’a

11 511
przeanalizowanych wideo

6 kategorii youtuberów
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
104 strony

Pobierz
Pobierz raport
Raport

Influencer marketing na YouTube

Największa analiza wideo polskich twórców

11 151 przeanalizowanych wideo
6 kategorii YouTube
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
106 stron