Case studies /

Promocja światłowodu T-Mobile i towarzyszących mu usług

 

Współczesny, świadomy konsument sam decyduje o tym co i kiedy ogląda w sieci. Bez trudu też odsieje nachalne, bezwartościowe komunikaty reklamowe i obejrzy jedynie to, co stanowi dla niego jakąś wartość. Jak zatem tworzyć ciekawe i angażujące treści, po które widz sięgnie z wyboru? Przed takim zadaniem stanęliśmy, pracując na promocją usługi światłowodu T-Mobile. Na YouTube możliwości jest wiele, a wybór odpowiedniego formatu jest zależny przede wszystkim od tego, jaki cel chce osiągnąć marka. Najważniejsze dla nas było dotarcie do potencjalnego konsumenta, jednak w sposób nienachalny. Właśnie dlatego, wspólnie z Remigiuszem, stworzyliśmy podcast, w którym lokowaniem produktu nie było realizowane w typowy sposób.

Opis

Internet “kiedyś”… Jaki był, zanim pojawił się światłowód? Remigiusz Maciaszek, w podcaście na swoim kanale, wraca wspomnieniami do IRC, kafejek i DC++. Rozmowa Remigiusza i Borysa Nieśpielaka to dla starszych widzów sentymentalna podróż do przeszłości bez szybkiego internetu, smartfonów i platform streamingowych. Dla młodszych: ciekawa lekcja historii. 

Z opowieści o początkach internetu Remigiusz i Borys naturalnie przechodzą do rozmowy o nowych technologiach i usłudze światłowodowej T-Mobile, która pozwala na korzystanie z wielu urządzeń jednocześnie, bez strat w prędkości.

Cel

Promocja światłowodu T-Mobile i towarzyszących mu usług.

Realizacja

Główną osią promocji usługi jest podcast nagrany na kanale Remigiusza. Nie jest to typowe lokowanie produktu. Światłowód T-Mobile stał się pretekstem do rozmowy o historii internetu. Remigiusz i Borys Nieśpielak z rozważań o tym, jak wyglądała sieć przed światłowodem, w płynny sposób przechodzą do zaprezentowania usługi T-Mobile. Dodatkowo komunikacja została uzupełniona o post na Instagramie z lokowaniem produktu oraz o wpis promujący podcast na fanpage’u Remigiusza. 

Podcast został także opublikowany na platformach Spotify, Apple Podcasts i Lecton, na których łącznie odsłuchany został 29 110 razy. Aż 75% słuchaczy nagrania na Spotify wysłuchało ponad godziny podcastu.. Dzięki temu odcinek był też najbardziej angażującym nagraniem na kanale twórcy w listopadzie 2019 roku.

Wyniki

Podcast uzyskał organicznie ponad 70 tysięcy wyświetleń, wygenerował 3 tysiące pozytywnych reakcji, a średni watchtime wyniósł ponad 20 minut! Dodatkowo Remigiusz wzbogacił komunikację o posty na Facebooku (zasięg organiczny na poziomie 46 388 użytkowników) oraz Instagramie (zasięg organiczny na poziomie 64 066 użytkowników). Kampania trafiła do odbiorców z grupy docelowej (18-35 lata).. W ten sposób powstała zasięgowa, rzetelna, dopasowana do grupy docelowej i wiarygodna reklama internetu światłowodowego od T-Mobile

 

 

Liczba youtuberów
2
Liczba postów/świadczeń
3
 
Klient
Współpraca
Skontaktuj się z nami
wspolpraca@lifetube.pl

RAPORT

„6 kategorii 11 000 różnic”

NAJWIĘKSZA ANALIZA polskiego youtube’a

11 511
przeanalizowanych wideo

6 kategorii youtuberów
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
104 strony

Pobierz
Pobierz raport
Raport

Influencer marketing na YouTube

Największa analiza wideo polskich twórców

11 151 przeanalizowanych wideo
6 kategorii YouTube
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
106 stron

Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu. Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu.

OK