Employer brandingowe działania Erbudu

Erbud – największa niezależna grupa budowlana w Polsce do współpracy zaprosiła grupę eksploratorów Urbex History.

Erbud – największa, niezależna grupa budowlana w Polsce do współpracy zaprosiła grupę eksploratorów Urbex History. Wspólnie wyruszyli na podbój niebanalnych konstrukcji z portfolio spółki. Kampania employer brandingowa składała się z 7-odcinkowej serii wideo zamieszczonej na specjalnie utworzonym kanale marki.

Cel

Celem kampanii employer brandingowej była budowa świadomości marki wśród potencjalnych młodych pracowników oraz kreowanie wizerunku profesjonalnego i otwartego na innowacje pracodawcy wśród studentów powiązanych kierunków (budownictwo, architektura, ochrona środowiska) oraz absolwentów będących na początku swojej kariery. Dzięki współpracy z popularnymi youtuberami grupa zwiększyła swoje szanse na dotarcie do młodych pasjonatów architektury i budownictwa.

Realizacja

Erbud jako pierwsza firma z branży zdecydowała się podjąć współpracę z twórcami internetowymi i uruchomić swój kanał na platformie YouTube. W serii siedmiu wideo (sześć odcinków głównych i jeden making off)  twórcy kanału Urbex History (Łukasz Dąbrowski, Konrad Niedziułka, Jakub Stankowski) oraz eksperci firmy Erbud co dwa tygodnie zabierali widzów i oprowadzali wirtualnie po miejscach z portfolio budowlanego. Założeniem kampanii było zabranie widzów do miejsc, które na co dzień są niedostępne do zwiedzania, a które znajdują się w portfolio marki Erbud. W całej serii Urbex History oprowadzili widzów  po miejscach takich jak: Morskie Centrum Nauki w Szczecinie, Farma Wiatrowa Szymankowo, Elektrociepłownia Nowe Moce Szczytowe w Gdańsku, Base Camp, Fuzja w Łodzi i Śląski Ośrodek Kliniczno-Naukowy im. Profesora Religii w Zabrzu. Ważne w doborze lokalizacji było to, aby uwydatnić różnorodność projektów, jakich podejmuje się grupa. Pierwszy, premierowy odcinek pojawił się na kanale 28 maja i równocześnie wystartował również konkurs, w którym do wygrania był staż w spółkach Erbudu.

Wyniki

Prawie 600 tys. wyświetleń serii

Ponad 4,3 mln minut poświęconych oglądaniu materiałów

98% pozytywnych reakcji pod odcinkami

Chcesz podjąć z nami współpracę?

Jeżeli chcesz dołączyć do naszej sieci lub podjąć współpracę z danym twórcą – wystarczy, że napiszesz do nas wiadomość!