Witryna internetowa: lifetube.com wykorzystuje pliki cookie, przy czym odbywa się to zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej, które możesz zmienić samodzielnie w każdej chwili. Informacje zapisane za pomocą plików Cookie są wykorzystywane przez GRUPA LIFETUBE Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie oraz LIFETUBE Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie jako współadministratorów Danych osobowych w celu zapewnienia prawidłowego działania witryny. Dodatkowo możemy również wykorzystywać pliki Cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych, funkcjonalnych i marketingowych, w szczególności w celu dostosowania treści reklam do Twoich preferencji, oraz reklamy i marketingu usług własnych. Korzystanie z plików Cookie w celach analitycznych, funkcjonalnych i marketingowych wymaga zgody, którą możesz wyrazić klikając „AKCETPUJĘ”. Jeśli chcesz dostosować swoje zgody, kliknij w „USTAWIENIA”. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, możesz ją wycofać w każdej chwili zmieniając wybrane ustawienia. Więcej informacji o Cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
W tworzeniu większości kampanii z influencerami pośredniczą MCN-y (Multi-Channel Network), zrzeszające twórców internetowych.
Lifetube
analizy i badania
W tworzeniu większości kampanii z influencerami pośredniczą MCN-y (Multi-Channel Network), zrzeszające twórców internetowych. Jednak określenie „pośrednictwo”, tak jak i sama nazwa „sieć partnerska” nie oddają w pełni roli tego podmiotu na rynku. MCN to tylko “techniczne” narzędzie, jedno z wielu wykorzystywanych do pracy z twórcami. Obecnie możemy mówić o „agencji partnerskiej”, do której zadań należy między innymi tworzenie koncepcji kreatywnych, produkcja materiałów wideo (na kanały twórców oraz na dedykowane kanały marek), optymalizacja, analiza wyników, a także edukacja branży.
Fake newsy i deep fake’i - jak ochronić swój wizerunek?
W mediach społecznościowych coraz popularniejsze są reklamy czy newsy, które nielegalnie wykorzystują wizerunek znanych osób do promowania oszustw i scamów. Taki zabieg ma na celu zwiększyć wiarygodność przekazu i przyciągnąć uwagę. Ze względu na rosnącą liczbę zgłoszeń takiego procederu przygotowaliśmy we współpracy z adwokat Małgorzatą Jaworską-Woźniak krótką informację o tym, jak postępować w przypadku nadużyć i ochronić swój wizerunek.
Ci, którzy aspirują, by wejść do świata influencer marketingu, często nie mają świadomości, na czym polega praca profesjonalnego influencera. Na czym więc polega różnica między profesjonalnym influencerem a “wanna-be influencerem”?
YouTube jest obecnie królem contentu wideo w sieci. Jako platforma rozwija się prężnie z roku na rok coraz bardziej, zarówno pod kątem zasięgów jak również liczby twórców i nowych kanałów trafiających do zróżnicowanego targetu wiekowego. Ze względu na rosnącą konkurencję coraz trudniej jest się wyróżniać i zwiększać swoje wyświetlenia na YT, ale jest kilka sposobów, które mogą to ułatwić.