Baza wiedzy / najlepsze praktyki

Jak wypromować markę na YouTube?

Współpraca z digital infleucerami to dobra inwestycja, niezależnie od profilu oferowanych przez markę produktów oraz charakteru realizowanych kampanii. Internetowi twórcy sprawdzą się zarówno w kampaniach sprzedażowych, jak i wizerunkowych czy społecznych, na co ogromny wpływ mają zbudowane zasięgi i zaufanie ich odbiorców. Istnieje jednak kilka zasad, o których warto pamiętać, aby wspólne działania przyniosły sukces. 5 przykładów współprac z youtuberami oraz pięć płynących z nich wniosków omówiła Gabriela Barnat, Sales&Strategy Director w LifeTube, na łamach portalu interaktywnie.com

Czytaj więcej>>>

Autor
Kamil Ormaniec
Podziel się

RAPORT

„6 kategorii 11 000 różnic”

NAJWIĘKSZA ANALIZA polskiego youtube’a

11 511
przeanalizowanych wideo

6 kategorii youtuberów
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
104 strony

Pobierz
Pobierz raport
Raport

Influencer marketing na YouTube

Największa analiza wideo polskich twórców

11 151 przeanalizowanych wideo
6 kategorii YouTube
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
106 stron

Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu. Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu.

OK