Baza wiedzy / najlepsze praktyki

Jak wypromować markę na YouTube?

Współpraca z digital infleucerami to dobra inwestycja, niezależnie od profilu oferowanych przez markę produktów oraz charakteru realizowanych kampanii. Internetowi twórcy sprawdzą się zarówno w kampaniach sprzedażowych, jak i wizerunkowych czy społecznych, na co ogromny wpływ mają zbudowane zasięgi i zaufanie ich odbiorców. Istnieje jednak kilka zasad, o których warto pamiętać, aby wspólne działania przyniosły sukces. 5 przykładów współprac z youtuberami oraz pięć płynących z nich wniosków omówiła Gabriela Barnat, Sales&Strategy Director w LifeTube, na łamach portalu interaktywnie.com

Czytaj więcej>>>

Autor
Marta Majchrzak
Podziel się
Newsletter
Bądź na bieżąco

Mamy 5-letnie doświadczenie w pracy z influencerami, dostęp do danych 570 najpopularniejszych kanałów YT w Polsce i realizujemy śr. 4 kampanie dziennie. To ogromna ilość wiedzy, którą chętnie się z Tobą podzielimy. Chcesz? 🙂