Baza wiedzy / możliwości współpracy

Jak wykorzystać potencjał influencerów w e-commerce?

Współpracę z influencerem warto rozpocząć od rzetelnego researchu, aby wybrać najbardziej odpowiedniego ambasadora. Angażujące i efektywne kampanie z internetowymi twórcami w branży e-commerce nie mogą się również obyć bez optymalizacji treści, remarketingu oraz akcji specjalnych. Dlaczego marki powinny pamiętać o tych narzędziach i w jaki sposób te cztery elementy wspierają sprzedaż online?

Czytaj więcej>>>

Autor
Kamil Bolek
Podziel się
Polecamy

Czytaj także

RAPORT

„6 kategorii 11 000 różnic”

NAJWIĘKSZA ANALIZA polskiego youtube’a

11 511
przeanalizowanych wideo

6 kategorii youtuberów
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
104 strony

Pobierz
Pobierz raport
Raport

Influencer marketing na YouTube

Największa analiza wideo polskich twórców

11 151 przeanalizowanych wideo
6 kategorii YouTube
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
106 stron