Baza wiedzy / możliwości współpracy

Jak wykorzystać potencjał influencerów w e-commerce?

Współpracę z influencerem warto rozpocząć od rzetelnego researchu, aby wybrać najbardziej odpowiedniego ambasadora. Angażujące i efektywne kampanie z internetowymi twórcami w branży e-commerce nie mogą się również obyć bez optymalizacji treści, remarketingu oraz akcji specjalnych. Dlaczego marki powinny pamiętać o tych narzędziach i w jaki sposób te cztery elementy wspierają sprzedaż online?

Czytaj więcej>>>

Autor
Kamil Bolek
Podziel się
Polecamy

Czytaj także

Newsletter
Bądź na bieżąco

Mamy 5-letnie doświadczenie w pracy z influencerami, dostęp do danych 570 najpopularniejszych kanałów YT w Polsce i realizujemy śr. 4 kampanie dziennie. To ogromna ilość wiedzy, którą chętnie się z Tobą podzielimy. Chcesz? 🙂