SkutecznieTv

Skutecznie TV, czyli Magdalena Grzegorczyk to mistrzyni prostych, szybkich i smacznych przepisów kulinarnych na każdą okazję!

Kontakt ze mną
wspolpraca@lifetube.pl

KIM JEST SKUTECZNIE TV

Mistrzyni gotowania, nawet najtrudniejszy przepis zmieni w szybkie, proste i co najważniejsze smaczne danie!

KTO OGLĄDA KANAŁ

Kanał Skutecznie TV oglądają zarówno kobiety jak i mężczyźni, choć tych pierwszych wśród subskrybentów Magdy jest zdecydowanie więcej, bo aż 77%.
91% wszystkich widzów kanału to osoby w wieku + 25. Demografia kanału Magdy jest dość nietypowa – reprezentanci każdej z grup wiekowych (25-34 / 35-44/ 45-54 / 55-64) stanową po około 20 % wszystkich subskrybentów.

SKUTECZNIE TV TO KANAŁ O

Skutecznie TV to kanał o prostocie sztuki gotowania. Sama twórczyni podkreśla, że ma misję, aby przekonać wszystkich, że gotowanie jest absolutnie proste i każdy może gotować. Na kanale Magdy znajdziemy przede wszystkim kulinarne wideo-poradnik z przepisami na wybrane potrawy, ale także vlogi oraz filmy z kulinarnymi trikami i poradami, ułatwiającymi codzienne życie.

NAJPOPULARNIEJSZE FORMATY NA KANALE

  • wideo-poradniki kulinarne
  • przepisy kulinarne
  • vlogi
  • kompilacje trików i porady ułatwiające codzienne życie

KANAŁ IDEALNY DLA MAREK

Kanał idealny dla marek AGD, FMCG, dla profesjonalnych marek związanych z kulinariami a także takich, które poszukują merytorycznych, kulinarnych ekspertów takich jak sama Magda, która jest nie tylko blogerką i youtuberką, ale także autorką książek kulinarnych oraz dietetykiem!

DODATKOWE

Magda jest dietetykiem, autorką książek, blogerką oraz youtuberką – swój kanał na YT prowadzi już od 8 lat.

Subskrybenci
299299
Śr. wyświetleń wideo
15225
Fani na Facebooku
38812
Obserwujący na Instagramie
12966
Demografia widowni
Kobiety 65,70%
Mężczyźni 34,30%
Wiek 25-64 (77,5%)
Współpraca
Zapytaj o współpracę
wspolpraca@lifetube.pl

RAPORT

„6 kategorii 11 000 różnic”

NAJWIĘKSZA ANALIZA polskiego youtube’a

11 511
przeanalizowanych wideo

6 kategorii youtuberów
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
104 strony

Pobierz
Pobierz raport
Raport

Influencer marketing na YouTube

Największa analiza wideo polskich twórców

11 151 przeanalizowanych wideo
6 kategorii YouTube
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
106 stron