Sitr0x

Mistrz gier i aplikacji mobilnych, nowych technologii i trendów na YouTube.

Kontakt ze mną
wspolpraca@lifetube.pl

KIM JEST SITROX

Karol jest entuzjastą nowych technologii, gier i aplikacji mobilnych oraz popularnych trendów lifestylowych na YouTube. Lubi eksperymentować, dlatego jego kanał ciągle się zmienia. Nowe formaty, nowe rozwiązania i nowe serie są czymś, co napędza jego kanał. W tym wszystkim nie zmienia się jedno – prowadzący. Młody, uśmiechnięty, ambitny i pracowity student, który zawsze stara się dawać z siebie 100%. Ze względu na swoje ponad 6 letnie doświadczenie zna YouTube od podszewki.

KTO OGLĄDA SITROXA

Kanał skierowany jest do młodzieży i młodych dorosłych. Według statystyk zarówno na YouTube jak i na Instagramie największą grupę odbiorców stanowią osoby w wieku 18-24 lata, a tuż za nimi osoby w wieku 13-17 lat.

KANAŁ O

Sitr0x prowadzi kanał lifestylowo-technologiczny, na którym stara się prezentować treści w taki sposób, aby zawsze być „na czasie”.

NAJPOPULARNIEJSZE FORMATY NA KANALE SITROX

  • „Mobilne Granie” – seria, w której Sitr0x regularnie od 3 lat prezentuje najnowsze i najciekawsze gry na smartfony. Jest największym kanałem zajmującym się tematyką gier mobilnych w Polsce. Od początku prowadzenia serii nagrał już ponad 150 odcinków, które przełożyły się na kilkaset zaprezentowanych gier i dziesiątki milionów wyświetleń
  • „Ukryte funkcje” – format, w którym Karol przedstawia niejako ukryte funkcje popularnych aplikacji oraz urządzeń. Seria uwielbiana i bardzo chętnie oglądana.
  • „Kto lepiej wydał” – nowy, lifestylowy format na kanale, w którym Karol wraz ze swoją dziewczyną wydają tę samą kwotę pieniędzy na produkty z danej kategorii, np.: „słodycze z zagranicy”, „gadżety dla leniwych”, „gadżety z chin”. Jedna z najbardziej lubianych serii na kanale.
  • „recenzje technologiczne”
  • „ekstremalne testy”
  • „lifehacki”
  • popularne trendy na YouTube

YOUTUBER DLA MAREK

Kanał idealny dla marek lifestylowych, technologicznych i twórców gier mobilnych, którzy chcą dotrzeć ze swoim produktem/ofertą do nowych odbiorców w luźny, przystępny i merytoryczny sposób.

Subskrybenci
1235707
Śr. wyświetleń wideo
201772
Fani na Facebooku
171057
Obserwujący na Instagramie
313438
Demografia widowni
Kobiety 21%
Mężczyźni 79%
Wiek 13-24 (62%)
Współpraca
Zapytaj o współpracę
wspolpraca@lifetube.pl

RAPORT

„6 kategorii 11 000 różnic”

NAJWIĘKSZA ANALIZA polskiego youtube’a

11 511
przeanalizowanych wideo

6 kategorii youtuberów
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
104 strony

Pobierz
Pobierz raport
Raport

Influencer marketing na YouTube

Największa analiza wideo polskich twórców

11 151 przeanalizowanych wideo
6 kategorii YouTube
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
106 stron

Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu. Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu.

OK