JelenieJaja to kanał Piotra Jelenia i Michała Floriańczyka – dwóch przyjaciół, którzy poznali się w łódzkiej szkole filmowej. Twórcy na swoim kanale łączą umiejętności aktorskie z absurdalnym poczuciem humoru i profesjonalizmem.
Kontakt ze mną
[email protected]
JelenieJaja to kanał Piotra Jelenia i Michała Floriańczyka – dwóch przyjaciół, którzy poznali się w łódzkiej szkole filmowej. Twórcy na swoim kanale łączą umiejętności aktorskie z absurdalnym poczuciem humoru i profesjonalizmem.
Twórców oglądają przede wszystkim Panowie – aż 84% wszystkich widzów. Główne grupy wiekowe na kanale JelenieJaja to młodzi dorośli w wieku 18-24 (45%), oraz 25-34 (36%).
Na swoim kanale Twórcy spełniają się realizując komedie improwizacji i pomyłek. Na kanale znajdziemy mnóstwo humorystycznych filmów z kompilacjami żartów, ale także jakościowe fabuły o tematyce lifestylowej. Michał z Piotrem jak mało kto inny udowadniają, że trzeba podążać za swoimi pasjami i marzeniami. Umiejętności aktorskie, i niezwykłe, absurdalne poczucie humoru przekuli w swój sukces. Co ważne Twórcy posiadają zaplecze aktorskie oraz produkcyjne, dzięki czemu są w stanie tworzyć bardzo jakościowe materiały fabularne.
Kanał idealny dla marek z kategorii lifestyle, FMCG, a także marek kinematograficznych – związanych z filmem, serialem, aktorstwem, produkcją filmową.
Obaj youtuberzy są absolwentami PWSFTviT w Łodzi. Michał jest nie tylko wykładowcą w szkole filmowej, ale ma również własną firmę produkcyjną – directsharemedia. Jest także członkiem prestiżowego stowarzyszenia biznesmenów BNI ONE. Piotr jako aktor gra w serialach i polskich produkcjach filmowych. Marzy o wyreżyserowaniu filmu pełnometrażowego. Jego krótkometrażowy film „Karma” zdobył nagrody w Polsce i za granicą. Obaj Panowie są także doświadczonymi konferansjerami.
Michał Jest również posiadaczem najwyższej jakości sprzętów w tym kamer kinowych pozwalających nagrywać video w jakości 8k. Wszystko to sprawia, że twórcy są idealnymi kandydatami do współprac z markami. Tworzone przez twórców materiały fabularne pozwalają na lokowanie marki w przyjazny, angażujący, a równocześnie nienachalny sposób.
RAPORT
„6 kategorii 11 000 różnic”
NAJWIĘKSZA ANALIZA polskiego youtube’a
11 511
przeanalizowanych wideo
6 kategorii youtuberów
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
104 strony