Dżejdżejka

Kanał przedewszystkim o grze Brawl Stars oraz Fortnite.

Kontakt ze mną
[email protected]

KIM JEST DŻEJDŻEJKA?
Twórcą kanału jest 22-letnia Justyna, która jest rozpoznawalna pod psdeudonimem „Dżejdżejka”. Kanał na początku opierał się jedynie na transmisjach na żywo z gry Fortnite, które prowadziła, dzięki czemu zdobyła swoje pierwsze 50 000 subskrybcji. Po opublikowaniu na kanale swojego pierwszego filmu z gry mobilnej, jej kanał zaczął rozwijać się w błyskawicznym tempie. W niecałe 5 miesięcy zdobyła kolejne 200 000 subskrybentów, a kanał cały czas cieszy się dużymi zasięgami i zdobywa nowych odbiorców.

KTO OGLĄDA DŻEJDŻEJKĘ?
Treści publikowane na kanale trafiają w szczególności do młodych widzów interesujących się światem gier. Przedział jaki definiuje wiek osób oglądających to 13-25 lat, ale także i młodszych.

DŻEJDŻEJKA – KANAŁ O TEMATYCE LIFESTYLOWEJ
Kanał poświęcony jest grą mobilnym, w szczególności grze Brawl Stars. Odcinki natomiast nie są typowym, nudnym let’s play’em, ponieważ Dżejdżejka przedstawia grę na różne sposoby, wykazując się przy tym kreatywnością. Prowadzi różne, ciekawe serie, które przykuwają uwagę widza i sprawiają, że chce on zostać dłużej.

NAJPOPULARNIEJSZE FORMATY NA KANALE DŻEJDŻEJKI
Filmy, które zyskują największą popularność, to odcinki związane z openingami skrzynek w grze Brawl Stars, challenge na tle gier przedstawione w ciekawy dla widza sposób oraz filmy publikowane po aktualizacjach, które nawiązują do nowości, jakie zostały wprowadzone do gry.

KANAŁ IDEALNY DLA MAREK TECHNOLOGICZNYCH
Kanał idealny, dla marek technologicznych oraz produktów, min. zabawek i gadżetów, które mogłyby zainteresować fana świata gier. Twórca trafia do młodych widzów więc na kanale można reklamować przeróżne rzeczy – od słodyczy po sprzęt gamingowy. Jest również świetnym miejscem reklamy, dla twórców gier mobilnych, chcących mieć 100% pewność, że dotrą do właściwych osób i zdobędą klienta.

Subskrybenci
537000
Śr. wyświetleń wideo
111282
Obserwujący na Instagramie
92648
Demografia widowni
Kobiety 43%
Mężczyźni 57%
Wiek 13-24 (41%)
Współpraca
Zapytaj o współpracę
[email protected]

RAPORT

„6 kategorii 11 000 różnic”

NAJWIĘKSZA ANALIZA polskiego youtube’a

11 511
przeanalizowanych wideo

6 kategorii youtuberów
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
104 strony

Pobierz
Pobierz raport
Raport

Influencer marketing na YouTube

Największa analiza wideo polskich twórców

11 151 przeanalizowanych wideo
6 kategorii YouTube
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
106 stron

Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu. Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu.

OK