Alissvlogchannel

Miłośniczka daily vlogów, testerka kosmetyków

Kontakt ze mną
wspolpraca@lifetube.pl

KIM JEST ALISSVLOGCHANNEL
Aliss to zawsze uśmiechnięta, pełna entuzjazmu dziewczyna, u której na kanale widzowie znajdą dużo inspirujących porad urodowych i materiałów o nowościach kosmetycznych. Miłośniczka daily vlogów, która codziennie dzieli się z fanami swoimi perypetiami z życia. Chętnie pokazuje swoje mieszkanie i dzieli się pomysłami na urządzenie wnętrz, np. pralni, szafy czy miejsca do pracy. Na jej kanale znajdziemy pięknie pokazany Gdańsk. Obecnie szykuje się do ślubu, na jej kanale znajdziemy wiele porad i inspiracji dotyczących tego ważnego dnia w jej życiu. Ceni swoją niezależność, chętnie służy innym radą, wybiera ekologiczne produkty. Jest delikatna, ceni naturalne rozwiązania.

KTO OGLĄDA KANAŁ ALISSVLOGCHANNEL
Kanał Aliss skierowany jest głównie do kobiet mieszkających w średnich i większych miastach, 30% to kobiety w wieku 25-34 lata, interesujące się tematyką beauty oraz lifestyle. Do miłośników daily vlogów oraz szukających inspiracji czy dobrych polecanych kosmetyków.

ALISSVLOGCHANNEL – KANAŁ LIFESTYLOWY
Kanał Alicji adresowany jest do miłośników daily vlogów. Od lat zajmuje się vlogowaniem na YouTube, a od pisania bloga zaczynała swoją przygodę w internecie. Wielką przyjemność sprawia jej nagrywanie dla widzów różnorodnych filmów – od testów i recenzji kosmetyków, po porady z najróżniejszych dziedzin. Na jej instagramie znajdziemy dużo konkretnych porad, dotyczących planowania w bullet journal.

NAJPOPULARNIEJSZE FORMATY NA KANALE ALISSVLOGCHANNEL
Najpopularniejszą serią na jej kanale są Daily Vlogi – to vlog z życia codziennego.
Ulubieńcy Miesiąca – Aliss przedstawia swoim fanom produkty, których użyła i które polubiła w ostatnim miesiącu.
Poranna/wieczorna rutyna – swoim fanom pokazuje czynności, jakie wykonuje rano lub wieczorem związane np. z pielęgnacją skóry.

YOUTUBERKA IDEALNA DLA MAREK
Kanał Aliss pasuje do marek kosmetycznych, skupiających się na pielęgnacji (dobre, naturalne produkty) oraz małe AGD, gdzie youtuberka rzetelnie przetestuje produkt.

 

Subskrybenci
138377
Śr. wyświetleń wideo
63665
Fani na Facebooku
20237
Obserwujący na Instagramie
57761
Demografia widowni
Kobiety 95%
Mężczyźni 5%
Wiek 18-24 (56%)
Współpraca
Zapytaj o współpracę
wspolpraca@lifetube.pl
Raport

Influencer marketing na YouTube

Największa analiza wideo polskich twórców

11 151 przeanalizowanych wideo
6 kategorii YouTube
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
106 stron