Baza wiedzy / możliwości współpracy

Silna marka pracodawcy na YouTube

Media społecznościowe są nieodłącznym elementem skutecznej komunikacji employer brandingowej. Pracodawcy, którzy chcą stworzyć silną pozycję na rynku i zachęcić do aplikowania potencjalnych kandydatów, aktywnie korzystają z takich platform jak Facebook, Instagram czy LinkedIn, gdzie – oprócz informacji o bieżących działaniach firmy – udostępniają materiały “od kuchni”. Jednak nadal niewiele firm decyduje się na skorzystanie z narzędzia jakim jest YouTube. A przecież serwis cieszy się ogromną popularnością i dzięki wykorzystaniu w komunikacji znanych i lubianych formatów może przyczynić się do zwiększonego zainteresowania firmą. O czym pamiętać, aby employer branding na YouTube był skuteczny? Zbiór wskazówek dostępny jest w poniższym artykule. 

Czytaj więcej>>>

Autor
Katarzyna Krukar
Podziel się
Polecamy

Czytaj także

RAPORT

„6 kategorii 11 000 różnic”

NAJWIĘKSZA ANALIZA polskiego youtube’a

11 511
przeanalizowanych wideo

6 kategorii youtuberów
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
104 strony

Pobierz
Pobierz raport
Raport

Influencer marketing na YouTube

Największa analiza wideo polskich twórców

11 151 przeanalizowanych wideo
6 kategorii YouTube
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
106 stron

Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu. Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu.

OK