W ostatnim czasie oglądalność YouTube, streamów i innych treści influencerów wzrosła o 30%. Kampanie realizowane teraz mają zdecydowanie lepsze niż spodziewane wyniki. Dzięki influencerom nasi klienci osiągają nawet 600% ROAS, 11,2% konwersję z obejrzeń na pobrania aplikacji czy 3,2x więcej wygenerowanych leadów (w por. do stand. działań digitalowych). Po 1 z naszych kampanii dla dużego klienta e-commerce 20 000 nowych UU założyło konta i dokonało zamówienia w e-sklepie. Mamy w takich kampaniach największe doświadczenie na rynku (rocznie realizujemy ponad 1000 współprac marka-youtuber). Kampanie możemy realizować szybko, zdalnie i bezpiecznie.
Aktualna sytuacja to zdecydowanie najlepszy czas, aby włączyć YouTube i influencerów w komunikację w e-commerce.
CONTENT + MEDIA
Realizujemy działania contentowe z influencerami, a następnie, wykorzystując listy remarketingowe, dodajemy media i domykamy konwersję. Ruch z wideo możemy śledzić z wykorzystaniem UTM.
PROSTE ROZLICZENIE
Kampanię możemy rozliczyć w modelu dostosowanym do e-commerce. Flat fee + CPM / CPA lub w oparciu o wykorzystanie unikatowych kodów rabatowych.
BEZPIECZEŃSTWO
Cała realizacja i produkcja odbywa się zdalnie i bezproblemowo. Influencerzy nagrywają treści w swoim studio, nasi specjaliści są w pełni dyspozycyjni zdalnie. Całość odbywa się szybko i bezpiecznie.
![]() |
Akcja #glodnirozgrywki dla pizzaportal.pl. Tylko 2 gamerów, 2 zaangażowane społeczności, ponad 600% ROAS i zdecydowanie wyższa od średniej retencja klientów. |
PRZECZYTAJ CASE STUDY |
![]() |
Budowa marki Golden Bow Solutions. Współpraca nowej marki z 1 lifestyle’ową influencerką przełożyła się na 1070 zamówień (śr. po 2 produkty) i 664 564 wyświetleń materiałów. |
PRZECZYTAJ CASE STUDY |
![]() |
Recenzja laptopa dla x-kom. 1 ekspert-influencer i 1 dobrze wypozycjonowana wideo-recenzja komputera pozwoliła osiągnąć 146% ROI 1 vlogiem (zysk netto / koszt). |
ZOBACZ WIDEO |
|
RAPORT
„6 kategorii 11 000 różnic”
NAJWIĘKSZA ANALIZA polskiego youtube’a
11 511
przeanalizowanych wideo
6 kategorii youtuberów
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
104 strony