Baza wiedzy / możliwości współpracy

Performance influencer marketing dla
e-commerce

Czas influencerów

 

W ostatnim czasie oglądalność YouTube, streamów i innych treści influencerów wzrosła o 30%. Kampanie realizowane teraz mają zdecydowanie lepsze niż spodziewane wyniki. Dzięki influencerom nasi klienci osiągają nawet 600% ROAS, 11,2% konwersję z obejrzeń na pobrania aplikacji czy 3,2x więcej wygenerowanych leadów (w por. do stand. działań digitalowych). Po 1 z naszych kampanii dla dużego klienta e-commerce 20 000 nowych UU założyło konta i dokonało zamówienia w e-sklepie. Mamy w takich kampaniach największe doświadczenie na rynku (rocznie realizujemy ponad 1000 współprac marka-youtuber). Kampanie możemy realizować szybko, zdalnie i bezpiecznie.

Aktualna sytuacja to zdecydowanie najlepszy czas, aby włączyć YouTube i influencerów w komunikację w e-commerce.

 

 

POBIERZ W FORMACIE PDF

 

CONTENT + MEDIA
Realizujemy działania contentowe z influencerami, a następnie, wykorzystując listy remarketingowe, dodajemy media i domykamy konwersję. Ruch z wideo możemy śledzić z wykorzystaniem UTM

PROSTE ROZLICZENIE
Kampanię możemy rozliczyć w modelu dostosowanym do e-commerce. Flat fee + CPM / CPA lub w oparciu  o wykorzystanie unikatowych kodów rabatowych.

BEZPIECZEŃSTWO
Cała realizacja i produkcja odbywa się zdalnie i bezproblemowo. Influencerzy nagrywają treści w swoim studio, nasi specjaliści są w pełni dyspozycyjni zdalnie. Całość odbywa się szybko i bezpiecznie.

 

Przykładowe realizacje

 


Akcja #
glodnirozgrywki dla pizzaportal.pl. Tylko 2 gamerów,  2 zaangażowane społeczności, ponad 600% ROAS i zdecydowanie wyższa od średniej retencja klientów.
PRZECZYTAJ CASE STUDY 

 

 

 


Budowa marki Golden Bow Solutions.
Współpraca nowej marki  z 1 lifestyle’ową influencerką przełożyła się na 1070 zamówień (śr. po 2 produkty) i 664 564 wyświetleń materiałów.
PRZECZYTAJ CASE STUDY 

 

 

 


Recenzja laptopa dla x-kom.
1 ekspert-influencer i 1 dobrze wypozycjonowana wideo-recenzja komputera pozwoliła osiągnąć 146% ROI 1 vlogiem (zysk netto / koszt).
ZOBACZ WIDEO

 

 

 

 

 

 

NAPISZ I SPRAWDŹ MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY:

wspolpraca@lttm.pl

Autor
Katarzyna Krukar
Podziel się
Polecamy

Czytaj także

RAPORT

„6 kategorii 11 000 różnic”

NAJWIĘKSZA ANALIZA polskiego youtube’a

11 511
przeanalizowanych wideo

6 kategorii youtuberów
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
104 strony

Pobierz
Pobierz raport
Raport

Influencer marketing na YouTube

Największa analiza wideo polskich twórców

11 151 przeanalizowanych wideo
6 kategorii YouTube
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
106 stron

Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu. Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu.

OK