Kariera /

Zobacz, jak zdaniem youtuberów, wygląda typowy dzień pracownika LifeTube. A następnie dołącz do naszego zespołu: praca@lifetube.pl

Typowy dzień w LifeTube zaczyna się o 10:00. Team zasiada w ogrodzie, leniwie pije kawę, co jakiś czas któryś z pracowników odświeża skrzynkę pocztową i odpisuje na maila… no niekoniecznie! Choć, jak się okazuje, wyobraźnia współpracujących z nami youtuberów nie zna granic! 😉

Jak wygląda praca w LifeTube? Jakie zadania realizują poszczególne działy? Wszystkiego dowiesz się z poniższego materiału.

 

 

Poznaj lepiej naszą i firmę:
Marketing i PR: https://youtu.be/gsLLwKqYiD4
Dział produkcji: https://youtu.be/9aWr-OuBXTM
Management twórców: https://youtu.be/jnTcAQe2sRM
Support: https://youtu.be/oNGks9VtlLI
Optymalizacja (Support): https://youtu.be/Z6AoYl0KF3w
Współpraca z markami (Sales and Strategy): https://youtu.be/ljJh2siE-gA

 

Chcesz z nami pracować? CV ślij na adres: praca@lifetube.pl 🙂

 

W materiale wystąpili: Łukasz Jakóbiak (20m2), Paulina Mikuła (Mówiąc Inaczej), Bartłomiej Ratoń (Tivolt), Piotr Latała (Ziemniak), Zuzanna Matejkowska (lamakeupebella) oraz pracownicy LifeTube.

Podziel się
Raport

Influencer marketing na YouTube

Największa analiza wideo polskich twórców

11 151 przeanalizowanych wideo
6 kategorii YouTube
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
106 stron