Baza wiedzy / praca na YouTube

Jak dołączyć do sieci partnerskiej LifeTube?

Chcesz dołączyć do naszej sieci partnerskiej i korzystać ze wszystkich udogodnień, jakie niesie ze sobą członkostwo, ale nie wiesz, jakie kanały mogą przyłączyć się do LifeTube? Poniżej zamieszczamy w pigułce wszystkie potrzebne informacje o tym, jak dołączyć do sieci partnerskiej i korzystać z programu zarabiania YouTube.

Do sieci partnerskiej LifeTube możesz dołączyć jeżeli:

  • Spełniasz warunki programu partnerskiego YouTube – twój kanał ma min. 1000 subskrypcji, podłączone konto AdSense oraz 4000 godzin obejrzanych filmów w ostatnich 12 miesięcy, 
  • Pozytywnie przejdziesz weryfikację treści i potencjału kanału – po przesłaniu zgłoszenia, dział supportu oceni indywidualnie szanse na wdrożenie działań i ich skuteczność na Twoim kanale. 

Sieć LifeTube zrzesza nie tylko najpopularniejszych twórców, ale również wyspecjalizowane kanały tematyczne. Do każdego kanału podchodzimy indywidualnie i staramy się wybrać najlepsze sposoby optymalizacji, które pozwolą na zwiększenie liczby wyświetleń i wzrost wysokości zarobków na YouTube. Decyzja o tym, kto może dołączyć do naszej sieci często podejmowana jest bardzo indywidualnie. Po zgłoszeniu dział zajmujący się rekrutacją dokładnie analizuje jakość treści oraz potencjał kanału na dalszy rozwój na rynku YouTube’a. Zależy nam na angażującym contencie, który wyróżnia się spośród innych kanałów. 

Co mogę zrobić, by spełnić wymagania, i kto może dołączyć do LifeTube? 

Staramy się stale poszerzać możliwości naszych twórców i wspierać ich działania także na polach płatnych współprac i kampanii reklamowych. Dlatego, by zwiększać zarobki, kluczowy jest udział w programie monetyzacji YouTube. W tym celu potencjalni członkowie sieci wielokanałowej powinni uzyskać pozytywną decyzję o dołączeniu do programu partnerskiego YouTube. Progiem wejścia jest posiadanie minimum 1000 subskrypcji, 4000 zweryfikowanych godzin czasu oglądania zamieszczonych wideo w ciągu ostatnich 12 miesięcy, pełna zgodność materiałów z wytycznymi społeczności YouTube oraz posiadanie konta AdSense połączonego z kanałem. W momencie spełnienia warunków pełnoletni twórca lub opiekun prawny, za pomocą zakładki Studio –> Zarabianie, mogą wysłać do YouTube’a zgłoszenie z prośbą o weryfikację, która trwa około miesiąca. Te wytyczne pozwalają nam współpracować z kanałami, dostarczać im profesjonalną wiedzę oraz stale wspierać wszystkich twórców z sieci partnerskiej.

Na co warto zwrócić uwagę przy przygotowaniu & udziale w programie zarabiania YouTubie?

Rozwój – jeżeli jeszcze brakuje Ci kilku subskrybentów lub obejrzanych godzin, by móc wziąć udział w monetyzacji, to zainwestuj czas w dalsze tworzenie i doskonalenie swoich umiejętności. YouTube udostępnia szereg darmowych materiałów pomocniczych, które pomogą rozwinąć Twój kanał, w zakładkach: Akademia Twórców; YouTube Creators oraz Materiały dla twórców. 

Watch-time – godziny poddawane weryfikacji liczone są jedynie od publicznie dostępnych filmów na kanale. Nie wliczają się godziny oglądalności filmów prywatnych, transmisji na żywo, kampanii reklamowych, ani usuniętych już wideo. 

Brak aktywności – bierzesz już udział w programie AdSense, ale przez ostatnie 6 miesięcy straciłeś zapał do działania i teraz planujesz reaktywować swój kanał? Uważaj! YouTube w przypadku profili, które przez ostatnie pół roku lub dłużej nie przesłały żadnego filmu, ani nie opublikowały żadnego posta na karcie Społeczność może wyłączyć opcję monetyzacji. 

Jeżeli myślałeś o tym, by dołączyć do LifeTube, a po przeczytaniu tego artykułu już wiesz, że spełniasz wszystkie nasze wymagania, to skontaktuj się z nami za pomocą maila: [email protected] 

Autor
Hania Gnatowska
Podziel się
Polecamy

Czytaj także

RAPORT

„6 kategorii 11 000 różnic”

NAJWIĘKSZA ANALIZA polskiego youtube’a

11 511
przeanalizowanych wideo

6 kategorii youtuberów
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
104 strony

Pobierz
Pobierz raport
Raport

Influencer marketing na YouTube

Największa analiza wideo polskich twórców

11 151 przeanalizowanych wideo
6 kategorii YouTube
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
106 stron

Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu. Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu.

OK