Co trzeci uczeń brytyjskiej szkoły podstawowej marzy o tym, by w przyszłości zostać youtuberem. Praca internetowych liderów opinii fascynuje dziesiątki osób, które często pytają twórców o to, co zrobić, aby osiągnąć sukces na YouTube? Trudno udzielić jednoznacznej odpowiedzi. Z pewnością nie istnieje skuteczna metoda, dzięki której w krótkim czasie uda nam się zdobyć tysiące fanów i trafić do internetowej czołówki – budowanie lojalnej społeczności wymaga czasu, pełnego zaangażowania we wszystkie związane z kanałem aktywności oraz doboru jednolitej tematyki, która zapewni widzom dostęp do wartościowych treści i zachęci do pozostania z twórcą na dłużej. Autentyczność, kreatywność, charyzma i pasja to tylko kilka składowych przepisu na youtubera idealnego.
RAPORT
„6 kategorii 11 000 różnic”
NAJWIĘKSZA ANALIZA polskiego youtube’a
11 511
przeanalizowanych wideo
6 kategorii youtuberów
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
104 strony