Łączymy sieć najlepszych youtuberów (MCN) z kompetencjami wyspecjalizowanej agencji influencer marketingu. Produkujemy wideo, przeprowadzamy audyty, tworzymy i rozwijamy kanały marek. Prowadzimy i optymalizujemy kampanie reklamowe. Wiemy wszystko o YouTube.
Kampanie z influencerami
W naszej agencji projektujemy i przeprowadzamy multiplatformowe i rozbudowane kampanie reklamowe z udziałem najpopularniejszych i dobrze dobranych youtuberów. Odpowiadamy za strategię, kreację i realizację – od pojedynczych akcji, po wieloetapowe długoterminowe współprace. Nasze specjalizacje: influencer, wideo i content marketing.
Kanały własne marek
Zajmujemy się tworzeniem i rozwijaniem kanałów marek na YouTube. Wykonujemy ilościową i jakościową analizę (audyt kanału YouTube) uwzględniającą informacje na temat statystyk, oprawy wizualnej, a także jakości publikowanego contentu. Tworzymy i realizujemy długoterminowe strategie, dopasowujemy prowadzących i formaty, piszemy scenariusze, produkujemy wideo, dbamy o dystrybucję treści, pozyskanie widowni, moderację, optymalizację i pozycjonowanie.
Produkcja wideo
Dysponujemy profesjonalnym studiem, zespołem operatorów, montażystów i scenarzystów. Tworzymy materiały wideo na kanały twórców oraz na kanały własne marek. Zajmujemy się realizują pojedynczych, dedykowanych spotów oraz kompleksową opieką produkcyjną w ramach współpracy długoterminowej.
Optymalizacja kampanii reklamowych
Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube. Wiemy jak zaprzyjaźnić treść lub kanał marki z algorytmami, jak najlepiej wypozycjonować wideo na platformie i w wyszukiwaniach Google (SEO). Poprawiamy zasięgi organiczne i przeprowadzamy optymalne kampanie AdWords.
Sieć Youtuberów
Dysponujemy największą w Polsce siecią kanałów YouTube (MCN) i wyspecjalizowanym zespołem managerów opiekującym się ich twórcami. Jesteśmy w stanie nie tylko sprawnie realizować kampanie z udziałem wielu youtuberów równocześnie, ale i doskonale dobierać odpowiednich influencerów do marki. Znamy specyfikę ich działalności, najsilniejsze strony, różne kanały komunikacji i „insighty” ich widowni.
Na początku współpracy dokonujemy pełnej analizy lub audytu dotychczasowych działań marki, działań konkurencji, otoczenia rynkowego i bieżących trendów na YouTube (i innych social media) mogących mieć wpływ na kampanię. Na tej podstawie wspólnie z klientem wyznaczamy cele kampanii, podstawowe założenia i sposoby pomiaru efektywności (KPI).
Po analizie lub w odpowiedzi na przesłany brief przygotowujemy szczegółową strategię komunikacji realizującą założone cele marki. W oparciu o insighty widowni poszczególnych youtuberów opracowujemy koncepcje kreatywne na pojedyncze akcje specjalne lub długoterminową współpracę strategiczną. Ustalamy szczegółowy harmonogram działań, budżet i optymalnie dobieramy narzędzia.
Do każdej kampani odpowiednio dobieramy youtuberów (w naszych strukturach mamy zespoły specjalizujące się w konkretnych kategoriach tematycznych na YouTube!). Bazujemy na twardych danych liczbowych (takich jak: demografia widowni, średni czas oglądania czy wskaźnik zaangażowania), pogłębionych badaniach wizerunku oraz własnej eksperckiej wiedzy i kilkuletnim doświadczeniu w pracy z twórcami wideo. Każdorazowo dobieramy również odpowiednie narzędzia, formaty i kanały komunikacji – w końcu nie wszystkie kampanie z youtuberami muszą być przeprowadzone na YouTubie 🙂
Koordynacja współpracy z wieloma twórcami jednocześnie, dopilnowanie wszystkich formalności i terminów, stały kontakt ze wszystkimi stronami, reagowanie na nagłe zmiany i szybka adaptacja – managerowie naszych youtuberów są w tym niezastąpieni! Jeśli organiczny zasięg to za mało – nasz certyfikowany przez YouTube dział specjalistów od Google Ads i kampanii w social media zadba o dodatkową dystrybucję treści.
Żadna kampania nie kończy się na opublikowaniu wideo. Stworzyliśmy własną technologię, aby zarówno na bieżąco, jak i po zakończeniu kampanii monitorować wszystkie efekty, gromadzić i analizować dane. Całość przedstawiamy w przejrzystych raportach, a wyniki i wnioski wykorzystujemy w przygotowaniu rekomendacji dalszych działań.
RAPORT
„6 kategorii 11 000 różnic”
NAJWIĘKSZA ANALIZA polskiego youtube’a
11 511
przeanalizowanych wideo
6 kategorii youtuberów
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
104 strony