Baza wiedzy / najlepsze praktyki

Dekalog współpracy z youtuberem

Dlaczego warto warto realizować kampanie na YouTube? Po pierwsze: to najpopularniejszy serwis wideo w Polsce. Każdego miesiąca korzysta z niego niemal 21 milionów osób! Po drugie: wideo na YouTube jest angażujące. Widzowie skupiają swoją uwagę dłużej na sponsorowanych filmach ulubionych twórców niż na spotach telewizyjnych. Millenialsi cenią influencerów za ich wiarygodność. Są jednak wymagającą publicznością, która szybko wyczuje zbyt dużą ingerencję w działania twórcy i nie zawsze odniesie się pozytywnie do realizowanych z markami projektów. Jak zatem współpracować z YouTuberami, aby działania przyniosły zadowalające efekty, a proces był satysfakcjonujacy dla każdej ze stron: klienta, influencera oraz widzów? Przygotowany przez Kamila Bolka – dyrektora marketingu w LifeTube – dekalog współpracy z youtuberem to obowiązkowa pigułka wiedzy dla każdego, kto myśli o zaangażowaniu twórców do swoich kampanii.

Czytaj więcej>>>

Autor
Marta Majchrzak
Podziel się

RAPORT

„6 kategorii 11 000 różnic”

NAJWIĘKSZA ANALIZA polskiego youtube’a

11 511
przeanalizowanych wideo

6 kategorii youtuberów
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
104 strony

Pobierz
Pobierz raport
Raport

Influencer marketing na YouTube

Największa analiza wideo polskich twórców

11 151 przeanalizowanych wideo
6 kategorii YouTube
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
106 stron

Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu. Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu.

OK