Case studies /

Żyj smacznie i zdrowo

Smacznie, zdrowo i w najlepszej formie. Czyli Sheo w długofalowej współpracy z marką Winiary.

Sheo i kampania: „Żyj smacznie i zdrowo!” organizowana przez Nestle Polska dla marki Winiary, to idealny przykład na to, jak skutecznie można połączyć dwa na pozór odmienne światy: gaming oraz zdrowy styl życia.

CEL

Zaangażować młodszą grupę docelową w akcję CSR-ową marki Winiary: „Żyj smacznie i zdrowo”. Zachęcić ich do udziału w konkursach i aktywizacjach organizowanych przez markę oraz edukować w tematyce zdrowego odżywiania.

REALIZACJA

Sheo przez ponad pół roku był czynnym ambasadorem akcji oraz osobą ściśle utożsamianą z kampanią marki „Winiary”. Łącznie opublikował 42 posty w różnych social media i na kanale YouTube na temat akcji. Marka „Winiary” skutecznie wykorzystała jego zasięg (docierając do fanów Sheo z informacją o akcji ponad 3mln razy), wizerunek (Sheo jest twarzą kampanii na landing page‚u akcji) i zaangażowanie jego społeczności (nagrodą do wygrania w konkursie dla szkół był przyjazd Sheo do zwycięskiej placówki).

Współpracę z Sheo cenimy ze względu na jego dojrzałość w podejściu do współpracy, dużą wiarygodność oraz przebojowość. Przez ten rok wiele się razem nauczyliśmy. Sheo zaangażował się w temat prawidłowego odżywiania, dzięki czemu może służyć za dobry przykład dla fanów, śledzących z zaangażowaniem jego zainteresowania i codzienne życie – mówi Marcin Popławski, digital and social media communication manager w Nestlé Polska (Czytaj więcej na: http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sheo-w-akcji-zyj-smacznie-i-zdrowo-marki-winiary).

WYNIKI

Od listopada 2016 do czerwca 2017 Sheo dzięki publikacji wielu treści w różnych kanałach komunikacji dotarł do setek tysięcy widzów i wygenerował prawie 4 miliony odsłon materiałów promujących akcję: „Żyj smacznie i zdrowo!”

Liczba youtuberów
1
Liczba postów/świadczeń
42
Łącznie wyświetleń
3 171 000
 
Klient
Współpraca

Synertime

Współpraca
Skontaktuj się z nami
wspolpraca@lifetube.pl
Newsletter
Bądź na bieżąco

Mamy 5-letnie doświadczenie w pracy z influencerami, dostęp do danych 570 najpopularniejszych kanałów YT w Polsce i realizujemy śr. 4 kampanie dziennie. To ogromna ilość wiedzy, którą chętnie się z Tobą podzielimy. Chcesz? 🙂