Case studies /

Ziemniak x Wilkinson

Dotarcie do grupy docelowej, zaangażowanie widzów do udziału w konkursie, wiarygodna recenzja z autentycznym testymonialem influencera i… ekstremalny test produktu w czasie lotu balonem! W taki sposób Wilkinson postanowił ogolić Ziemniaka!

Marka Wilkinson przy pomocy swoich najnowszych maszynek zechciała Ziemniaka… OGOLIĆ! Tak powstała recenzja produktu, testymonial po użyciu i baaaaardzo nietypowy test 😉 

CEL
Zaprezentować nową linię maszynek Wilkinson grupie docelowej (18-34), która za tradycyjną reklamą raczej nie przepada…

Stworzyć test i recenzję produktu, którą widzowie obejrzą do końca i z przyjemnością. Powiązać markę z bliskim grupie docelowej, autentycznym wizerunkiem influencera, zamiast shobiznesowego celebryty.

REALIZACJA

Ziemniak nagrał dwa materiały poświęcone produktom marki Wilkinson.

W pierwszym: zrecenzował, opisał, przetestował i pokazał w unboxingowym formacie wszystkie cechy maszynki Hydro Connect 5 marki „Wilkinson”. A następnie sprawdził, jak poradzą sobie z wrażliwą cerą i czy nie pozostawią podrażnień. Zachęcił również swoich widzów do wzięcia udziału w konkursie marki.

W drugim materiale przeprowadził test… w ekstremalnych warunkach! Ziemniak sam zaaranżował lot balonem i kilkaset metrów nad ziemią dokończył recenzję, używając produktu.

WYNIKI
Współpraca marki Wilkinson i Ziemniaka to przykład niestandardowej formy prezentowania grupie docelowej nowego produktu ze zdecydowanie niestandardowymi – jak na reklamę – efektami.

Dzięki współpracy z influencerem marce udało się:

  • zbudować zasięg organiczny w grupie docelowej, która nie ogląda telewizji i blokuje reklamy (ponad 300 tysięcy organicznych wyświetleń);
  • zbudować autentyczny i wiarygodny przekaz, jednocześnie prezentując wszystkie USP (test, recenzja, unboxing i testymonial w jednym);
  • stworzyć kreację „reklamową”, którą odbiorcy oglądają długo i z przyjemnością (ponad 97% łapek w górę);
  • ogolić Ziemniaka :), zyskując nowego, zadowolonego konsumenta-ambasadora.
Liczba youtuberów
1
Liczba postów/świadczeń
5
Łącznie wyświetleń
305 000
 
Klient
Współpraca

Plista MEC

Współpraca
Skontaktuj się z nami
wspolpraca@lifetube.pl