Case studies /

Zagrajmy inaczej! E.Wedel i LifeTube

Rynek gier wideo to jedna z najszybciej rozwijających się gałęzi segmentu rozrywkowego – jego globalna wartość wynosi obecnie 109 mld dolarów, a dynamiczny rozwój przyniósł obroty finansowe, dzięki którym branża wyprzedziła Hollywood. Przygotowany przez PayPal i SuperData raport dot. rynku e-sportowego w Polsce wskazuje, że w 2018 liczba unikalnych widzów przekroczy 850 tysięcy i tym samym wzrośnie o 29 proc. rok do roku. Nic więc dziwnego, że kolejna marka zdecydowała się wkroczyć do świata e-sportu. E.Wedel zadebiutował na największej imprezie e-sportowej w Polsce: Intel Extreme Masters. Twarzami kampanii „WedelUP!” zostali zrzeszeni w LifeTube influencerzy – RoxMb, PLKD, Dealereq oraz Kaluch.

CEL
Zaznaczyć swoją pozycję wśród marek, które są otwarte na współpracę ze sceną gamingową. Dotarzeć do nowej grupy odbiorców i wypromować strefę marki Wedel Up poprzez zaangażowanie do kampanii popularnych youtuberów. Przyciągnięcie uczestników IEM do niestandardowych atrakcji organizowanych przez markę Wedel w czasie wydarzenia.

REALIZACJA
Kilka tygodni przed rozpoczęciem Intel Extreme Masters współpracujący z marką twórcy – RoxMb, PLKD, Dealereq oraz Kaluch – otrzymali zadanie związane z przygotowaniem konkursu. Twórcy rzucili widzom wyzwanie polegające na przygotowaniu planszy w świecie gier, w których się specjalizują. Oprócz czynnego udziału w części konkursowej, regularnie publikowali informacje dotyczące wydarzenia (łącznie 34 publikacje) oraz atrakcji przygotowanych przez Wedel. Podczas imprezy twórcy brali udział w sesjach Q&A i aktywizowali fanów (również tych, którzy śledzili wydarzenie przed ekranami) poprzez włączanie ich do rozgrywek m.in. za pośrednictwem Instagrama.

WYNIKI
Kampania „WedelUP!” to doskonały przykład tego, jak przy współpracy z czołowymi youtuberami, skutecznie dotrzeć do potencjalnych odbiorców. Wyświetlenia opublikowanych świadczeń przekroczyły 1,7 miliona, a widzowie zostawili 175 tys. pozytywnych reakcji (97% wszystkich ocen). Ogromnym sukcesem okazało się również samo stoisko, do którego w ciągu weekendu youtuberzy przyciągnęli kilka tysięcy osób. Dzięki interaktywnej formie rozgrywek, drugie tyle miało szansę uczestniczyć w zabawie przez transmisje na Instagramach influencerów (300K + wyświetleń)

 

Liczba youtuberów
4
Liczba postów/świadczeń
33
Łącznie wyświetleń
1 731 414
 
Klient
Współpraca
Skontaktuj się z nami
wspolpraca@lifetube.pl
Newsletter
Bądź na bieżąco

Mamy 5-letnie doświadczenie w pracy z influencerami, dostęp do danych 570 najpopularniejszych kanałów YT w Polsce i realizujemy śr. 4 kampanie dziennie. To ogromna ilość wiedzy, którą chętnie się z Tobą podzielimy. Chcesz? 🙂