Case studies /

Xiaomi i popularni influencerzy

12 influencerów z LifeTube i Gamellon, ponad 3,5 miliona organicznych wyświetleń, aż 96% pozytywnych reakcji i jedna marka – Xiaomi.

Launch nowego produktu Xiaomi – marki, która w bardzo krótkim czasie podbiła polski rynek telefonii komórkowej, długo utrzymywany był w tajemnicy. Influencerzy z sieci LifeTube otrzymali dwa zadania: #teamgaming zaprezentował szerokiej publiczności nowego flagowca Pocophone F1. #teamrozrywka skupił się na zaletach budżetowego smartfona oraz inteligentnego robota.

CEL
Promocja nowych produktów marki Xiaomi – telefonów Pocophone F1 i Xioami Mi A2 oraz odkurzacza Mi Vacuum Robot.

REALIZACJA
Marka zaprosiła do współpracy 12 influencerów z sieci LifeTube i Gamellon, wśród których znaleźli się: Lord Kruszwil, Tivolt, Ajgor Ignacy, Sitr0x, GilathissNew, NrGeek, Juniorsky, Manoyek, Flothar, Karolek, Disowskyy oraz Skutecznie.TV. Pierwszy etap współpracy rozpoczął się w połowie lipca. Youtuberzy nagrali odcinki z lokowaniem produktu, w których wpisali markę w krótkie, humorystyczne fabuły, ukazujące możliwości odkurzacza Mi Vacuum Robot oraz telefonu Xiaomi Mi A2. W drugim etapie współpracy siedmioro twórców gamingowych otrzymało do testów nowego flagowca chińskiej marki – Pocophone F1. Youtuberzy poddali smartfon dokładnym testom, skupiając się na parametrach i funkcjach, które ich zdaniem są najistotniejsze w codziennym użytkowaniu. Ostatnim materiałem w kampanii, która wystartowała 24 sierpnia, był film Tivolta, który zaprosił swoich widzów do udziału w konkursie, w którym główną nagrodą jest flagowy smartfon. Na potrzeby kampanii powstało 14 filmów oraz 14 postów w social mediach.

WYNIKI
Wszystkie materiały osiągnęły łącznie ponad 3,5 miliona organicznych wyświetleń, a widzowie oglądali je przez 10 milionów minut (!) i zostawili 98% pozytywnych komentarzy. Największą popularnością cieszył się film Lorda Kruszwila – w ciągu 24 godzin od publikacji, wideo obejrzało milion osób.

Liczba youtuberów
12
Liczba postów/świadczeń
14
Łącznie wyświetleń
3 500 000
 
Klient
Współpraca

VS Media

Współpraca
Skontaktuj się z nami
wspolpraca@lifetube.pl

RAPORT

„6 kategorii 11 000 różnic”

NAJWIĘKSZA ANALIZA polskiego youtube’a

11 511
przeanalizowanych wideo

6 kategorii youtuberów
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
104 strony

Pobierz
Pobierz raport
Raport

Influencer marketing na YouTube

Największa analiza wideo polskich twórców

11 151 przeanalizowanych wideo
6 kategorii YouTube
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
106 stron

Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu. Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu.

OK