Case studies /

Wspólny test produktów Natura Siberica (Eurus)!

Natura Siberica słynie ze swoich naturalnych produktów wysokiej jakości.

W ramach promocji dwóch linii produktowych – jednej do pielęgnacji skóry, drugiej do pielęgnacji włosów – marka chciała postawić na autentyczny przekaz i szerokie dotarcie do widzów, dlatego zdecydowała się na współpracę z ekspertkami z tematyki beauty.

Opis

Natura Siberica to marka kosmetyków naturalnych produkowanych w Unii Europejskiej ze składników roślinnych pochodzących z dzikiej Syberii. Formuła produktów oparta jest na starannie wyselekcjonowanych oraz przygotowanych ekstraktach i olejach roślinnych, łączących tradycję syberyjskich plemion z najnowszą wiedzą biotechnologiczną. Wiosną marka postanowiła rozpromować dwie linie kosmetyków do pielęgnacji skóry oraz włosów. A najlepszym sposobem na zapoznanie widzów z zaletami produktu, było przeprowadzenie testu, który zaprezentował efekty i w naturalny sposób stworzył przestrzeń do opowiedzenia więcej o promowanej marce. 

Cel

Celem kampanii było zbudowanie świadomości na temat działania dwóch linii produktowych (Oblepikha C-Berrica i Oblepikha Siberica), oraz promowanie dostępności kosmetyków w sieci drogeryjnej Rossmann. 

Realizacja

W działania zaangażowaliśmy cztery ekspertki tematyki beauty – Ms. Herę, Ewę Pachulską, Natalie Beautyy oraz Vlog Lolę (łącznie 530 tys. subskrypcji na YouTubie), które dwutygodniowy test formuł Oblepikha C-Berrica i Oblepikha Siberica zapowiedziały na swoich Instagramach i Instastories. Zwieńczeniem była publikacja recenzji produktów i efektów testu we vlogach opublikowanych na YouTubie oraz filmach na IGTV. Celem działań promocyjnych było zachęcenie obserwatorów, aby dołączyli do testu i dzielili się swoimi opiniami. W ramach współpracy powstał  również spot „Łap energię rokitnika” emitowany jako reklama in-stream przez dwa tygodnie na YouTubie. Pomiar efektywności możliwy był dzięki unikalnym kodom rabatowym stworzonym na potrzeby akcji.

Wyniki

W dwa tygodnie materiały opublikowane na Instagramie przekroczyły sumę 1,6 mln wyświetleń i ponad 22 tys. reakcji. Reklama in-stream dzięki odpowiedniej optymalizacji kampanii wideo została obejrzana 243 tysiące razy i osiągnęła VTR (stosunek obejrzeń reklamy do liczby emisji – świadczy m.in. o jakości i dopasowania kreacji do grupy docelowej) na poziomie 50%, dzięki czemu koszt wyświetlenia reklamy (CPV) udało się obniżyć połowę względem zakładanego budżetu. 

Liczba youtuberów
4
Liczba postów/świadczeń
12
Łącznie wyświetleń
1 700 000
 
Klient
Współpraca
Skontaktuj się z nami
[email protected]

RAPORT

„6 kategorii 11 000 różnic”

NAJWIĘKSZA ANALIZA polskiego youtube’a

11 511
przeanalizowanych wideo

6 kategorii youtuberów
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
104 strony

Pobierz
Pobierz raport
Raport

Influencer marketing na YouTube

Największa analiza wideo polskich twórców

11 151 przeanalizowanych wideo
6 kategorii YouTube
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
106 stron

Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu. Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu.

OK