Case studies /

Wirtualny spacer bo biurze klienta

Kampania dotarcia do tematycznie sprofilowanej grupy docelowej z informacją o konkursie Office Superstar, w którym nagrodzone zostanie najlepsze biuro w Polsce.

TWÓRCA: Architecture is a good Idea
MARKA: CBRE

CEL

Celem klienta było dotarcie do tematycznie sprofilowanej grupy docelowej z informacją o konkursie Office Superstar, w którym nagrodzone zostanie najlepsze biuro w Polsce. Dodatkowo, działania na YouTube miały wpłynąć pozytywnie na wzrost świadomości marki CBRE – największej międzynarodowej firmy doradczej specjalizującej się w biurach – i pozycjonowanie eksperckie marki.

REALIZACJA

Jak w wiarygodny sposób przekazać szerokiej widowni, że firma na co dzień zajmująca się doradztwem w zakresie aranżacji przestrzeni biurowej, to profesjonalny podmiot, który zna się na rzeczy? Zaprosić do współpracy influencera, który zabierze swoich widzów na wirtualny spacer po biurze klienta! Twórca, Radosław Gajda, jako członek kapituły konkursu Office Superstar, przygotował materiał, w którym pokazuje i szczegółowo opisuje wszystkie zakamarki biura firmy CBRE – sale konferencyjne, różnorodne stanowiska indywidualnej pracy i miejsca relaksu. Film zawiera także elementy edukacyjne. Widzowie dowiedzieli się m.in. na czym polega nowoczesna aranżacja przestrzeni biurowej i z jakich rozwiązań korzystają firmy, które stawiają na pobudzanie kreatywności swoich pracowników i tworzenia dla nich przyjaznej atmosfery pracy. Elementem końcowym filmu były krótkie wywiady ze specjalistami ds. projektowania mebli i oświetlenia w biurach.

EFEKTY

  • Kanał „Architecture is a good idea” skupia przede wszystkim miłośników architektury i projektowania wnętrz, jest więc świetną przestrzenią do komunikacji wartości takiej marki jak CBRE. Dobór influencera pozwolił na dotarcie do TG klienta.
  • Ponad 30 000 wyświetleń (większość w grupie docelowej 25-34) – 1 wyświetlenie trwało średnio 8 minut. To tak, jakby na dni otwarte biura przyszło 30 tysięcy osób i każdy średnio 8 minut rozmawiał z doradcą-przedstawicielem naszej firmy.
Liczba youtuberów
1
Liczba postów/świadczeń
1
Łącznie wyświetleń
43700
 
Klient
Współpraca
Skontaktuj się z nami
wspolpraca@lifetube.pl

RAPORT

„6 kategorii 11 000 różnic”

NAJWIĘKSZA ANALIZA polskiego youtube’a

11 511
przeanalizowanych wideo

6 kategorii youtuberów
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
104 strony

Pobierz
Pobierz raport
Raport

Influencer marketing na YouTube

Największa analiza wideo polskich twórców

11 151 przeanalizowanych wideo
6 kategorii YouTube
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
106 stron

Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu. Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu.

OK