Case studies /

Jak mieszkają gwiazdy – Wedel i 20m2

Słodki upominek na pyszne śniadanie.

 

Idealne lokowanie = transparentna współpraca marki z youtuberem, dobrze dobrany kontekst i naturalne dopasowanie do formatu. W taki sposób marka Wedel poszerzyła kampanię promującą nowe produkty śniadaniowe.

CEL
Rozszerzyć ATL-ową kampanię reklamową nowych produktów o lokowanie w formatach internetowych; aby dotrzeć z komunikatem do grupy „hard-to-reach”.

REALIZACJA
Tym razem Łukasz Jakóbiak – właściciel najpopularniejszej kawalerki w Polsce – odwiedza mieszkania gwiazd, by tam, w domowym zaciszu, porozmawiać na temat ich codzienności, a przy okazji zasiąść do wspólnego śniadania. Podczas wizyt towarzyszy mu marka Wedel i koszyk słodkości, który jako prezent (i przykład polskiej gościnności) trafia do rąk gospodarzy. Odcinek został nagrany z Pauliną Mikułą – autorką kanału Mówiąc Inaczej.

WYNIKI
Widzowie bardzo chętnie podglądają życie swoich internetowych idoli. Często skupiają swoją uwagę na każdym jego aspekcie: zarówno na wystroju mieszkań, codziennych zwyczajach i przyzwyczajeniach czy nawet posiłkach. Dzięki Łukaszowi marka Wedel zwróciła na siebie uwagę widzów w dwóch aspektach – jako miły upominek i propozycja pysznego słodkiego śniadania.

Odcinek obejrzało niemal 0,5 miliona widzów, a lokowanie spotkało się z bardzo pozytywnymi opiniami internautów.

Liczba youtuberów
2
Liczba postów/świadczeń
3
Łącznie wyświetleń
435 000
 
Klient
Współpraca

24/7

Współpraca
Skontaktuj się z nami
wspolpraca@lifetube.pl
Newsletter
Bądź na bieżąco

Mamy 5-letnie doświadczenie w pracy z influencerami, dostęp do danych 570 najpopularniejszych kanałów YT w Polsce i realizujemy śr. 4 kampanie dziennie. To ogromna ilość wiedzy, którą chętnie się z Tobą podzielimy. Chcesz? 🙂