Case studies /

UbiE3 i Ziemniak

Prawdziwy polski Pyrax podbija Amerykę i kultowe targi E3 we współpracy z Ubisoftem.

Kultowych już targów E3 nie trzeba przedstawiać nikomu, kto chociaż raz miał do czynienia z dłuższą rozgrywką w grę Minecraft czy jedną z pozycji serii Assasin’s Creed. Niestety, nie wszyscy na targi do USA mogą wybrać się osobiście – za to dzięki Ziemniakowi i Ubisoft wszyscy mogą poczuć się dokładnie tak, jakby sami byli na miejscu.

CEL
Promocja targów E3 i marki Ubisoft w Polsce.

REALIZACJA
W 2017 roku Ubisoft, czyli główny organizator przedsięwzięcia, zaprosił twórcę kanału Ziemniak do USA, aby ten – angażując swoją widownię – przeprowadził skuteczną promocję targów UbiE3 w Polsce. Ziemniak relacjonował całą podróż i pobyt na targach zarówno na swoim kanale YouTube, jak i we wszystkich kanałach social media.

WYNIKI
Bardzo pozytywny odbiór fanów i ogromne zainteresowanie widowni. Łącznie prawie milion odsłon obrandowanych materiałów. Idealny przykład, w którym twórca dzięki współpracy z marką, może dostarczać swojej widowni ekskluzywnych treści.

Liczba youtuberów
1
Liczba postów/świadczeń
22
Łącznie wyświetleń
895 000
 
Klient
Współpraca
Skontaktuj się z nami
wspolpraca@lifetube.pl
Newsletter
Bądź na bieżąco

Mamy 5-letnie doświadczenie w pracy z influencerami, dostęp do danych 570 najpopularniejszych kanałów YT w Polsce i realizujemy śr. 4 kampanie dziennie. To ogromna ilość wiedzy, którą chętnie się z Tobą podzielimy. Chcesz? 🙂