Case studies /

Promocja filmu „Life” – Marco Kubiś

Kultura i sztuka na YouTube to temat, który fantastycznie sprawdza się w przypadku twórców o ogromnej inteligencji i dojrzałej grupie docelowej. Marco Kubiś i Kino Świat fantastycznie połączyli wspomniane elementy podczas promocji filmu „Life”.

„Life” to opowieść poświęcona międzynarodowej wyprawie kosmicznej, która odkrywa życie na Marsie. Z pozoru nie ma się czego bać. Chyba… Nic dziwnego, że do kampanii dobraliśmy Marco Kubisia, który serią „Koszmarna Piątka” wprowadza widzów w świat mrocznych wyobrażeń o otaczającej nas rzeczywistości.

CEL
Dotarcie do szerokiej grupy odbiorców zainteresowanych kulturą sci-fi i fanów thrillerów. 

REALIZACJA
Marco Kubiś został zaangażowany w promocję produkcji “Life” – filmu z gatunku Sci-Fi, który do polskich kin wszedł 23 marca 2017 roku. Twórca w jednym z epizodów swojej serii: “Koszmarna Piątka”, opowiedział o 5 miejscach w kosmosie, w których może znajdować się życie. Wymienionym miejscom towarzyszyły rozważania na temat ewentualnych konsekwencji wynikających ze wspomnianych odkryć. Film ukazał się na kanale YouTube dzień przed oficjalną premierą kinową „Life”. Ponadto – w ramach dodatkowych świadczeń – youtuber opublikował 2 posty w social media informujące o filmie.

WYNIKI
Materiał obejrzało ponad 100 tysięcy osób. Wykorzystanie popularnej na kanale serii pozwoliło nie tylko dotrzeć do szerokiego grona, ale również wzbudziło wśród fanów burzliwą dyskusję na ściśle powiązane z fabułą tematy. A film – dzięki takim kampaniom jak ta z Marco Kubisiem – już w pierwszym tygodniu zgromadził w salach kinowych ponad 30 000 widzów!

Liczba youtuberów
1
Liczba postów/świadczeń
3
Łącznie wyświetleń
112 000
 
Klient
Współpraca

Media Direction

Współpraca
Skontaktuj się z nami
wspolpraca@lifetube.pl
Newsletter
Bądź na bieżąco

Mamy 5-letnie doświadczenie w pracy z influencerami, dostęp do danych 570 najpopularniejszych kanałów YT w Polsce i realizujemy śr. 4 kampanie dziennie. To ogromna ilość wiedzy, którą chętnie się z Tobą podzielimy. Chcesz? 🙂