Case studies /

Promocja aplikacji mobilnej Raiffeisen Polbank

Co wyjdzie z połączenia nauki gwary śląskiej i życia w mieście? Doskonała kampania reklamowa aplikacji mobilnej Raiffeisen Polbank!

 

Co wyjdzie z połączenia nauki gwary śląskiej i życia w mieście? Doskonała kampania reklamowa aplikacji mobilnej Raiffeisen Polbank!

Opis

Aplikacje mobilne banków są najbardziej popularną formą sprawdzenia stanu konta, wykonania przelewu, a nawet grania na giełdzie. Problem: każdy bank w Polsce oferuje swoją własną apkę. Planowanie kampanii promocyjnej rozpoczęliśmy więc od przemyślenia sposobu dotarcia do grupy docelowej w taki sposób, aby jak najsilniej się wyróżnić oraz umieścić produktu w swoim naturalnym środowisku. Okazało się, że najwięcej możliwości użycia aplikacji banku znajduje się w… mieście. A że było to miasto na Śląsku , dodaliśmy również trochę regionalizmu w postaci nauki ślůnskiej godki.

Cel

Celem akcji było przygotowanie materiału o aplikacji mobilnej Raiffeisen Polbank i wyróżnienie jej na tle konkurencji.

Realizacja

Materiał został zrealizowany przy udziale dwóch youtuberów: Bonkola oraz Niklausa. W siódmym odcinku popularnej serii filmów Śląskie Recenzje aplikacja grała pierwszoplanową rolę przewodnika i pomocnej dłoni w codziennym przemierzaniu miasta. Film udowadnia przydatność aplikacji np. w chwili, gdy chcemy kupić bilet komunikacji miejsce Oprócz materiału na YouTube, twórcy stworzyli trzy posty na Instagram oraz dwa wpisy na Facebooka. Całość została okraszona tradycyjną ślůnską godką

Chociaż dopasowując twórców do kampanii bazujemy na twardych danych i analizach ilościowych, żadna analiza nie wykaże, kery z youtuberów rychtyg godo po ślonsku i poradzi pedzieć każdemu hanysowi kero aplikacyjo je najlepij wyrychtowana, co by się ganau geld zgadzoł. Do tak idealnego dopasowania influencera – niezbędna jest wiedza doświadczonego managera i znajomość wielu youtuberów.

Wyniki

Film zanotował ponad 34 tysiące wyświetleń. Materiały na Instagramie i Facebooku wygenerowały kolejne 34 tysiące wyświetleń i ponad 1300 interakcji – w ogromnej większości pozytywnych. Całość została również pozytywnie odebrana przez osoby żyjące na śląsku – użycie ślůnskiej godki okazało się przysłowiowym strzałem w dziesiątkę.

Liczba youtuberów
2
Liczba postów/świadczeń
5
Łącznie wyświetleń
34000
 
Klient
Współpraca
Skontaktuj się z nami
wspolpraca@lifetube.pl

RAPORT

„6 kategorii 11 000 różnic”

NAJWIĘKSZA ANALIZA polskiego youtube’a

11 511
przeanalizowanych wideo

6 kategorii youtuberów
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
104 strony

Pobierz
Pobierz raport
Raport

Influencer marketing na YouTube

Największa analiza wideo polskich twórców

11 151 przeanalizowanych wideo
6 kategorii YouTube
21 eksperckich komentarzy
17 case studies
106 stron

Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu. Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu.

OK